2-3 jaar educatie, dit moet je zien!

Hoi,

Op het forum 2-3jaar hebben ouders een filmpje gezet dat gemaakt is toen de oppas in huis was, die zit met vriendje te drinken en drugs te gebruiken, in bijzijn van het jongetje wat geloof ik denk dat het poedersuiker is!!

Gr MJ

Het filmpje blijkt in scène gezet te zijn. Maar het is dus erg belangrijk om te weten wie er in je huis komt om op te passen. Gelukkig hebben wij een hele lieve, betrouwbare oppas die heel verantwoordelijk omgaat met de kinderen.

Lijkt me echt vreselijk...ik vind het zelf zooo moeilijk om mijn kinderen achter te laten bij anderen, zo raar...ik begon zelf met oppassen toen ik 14 jaar was, maar moet er niet aan denken een meisje van 16 17 jaar op te laten passen op mijn kids...Nu heb ik er dan ook 4, dus een meisje van 16 jaar is hier geen optie, maar ze naar een kinderdagverblijf brengen en de oudsten naar de naschoolse opvang...nee, no way, 1 leidster op weet ik veel hoeveel kinderen...doe het liever zelf.
Ik wil niemand tegen het hoofd aan stoten die hun kids wel op een opvang brengen of thuis oppas hebben hoor, ik zit in een situatie waarin ik niet hoef te werken, en ik denk dat als je dat niet hoeft je misschien wat meer beren op de weg ziet....
Als wij op zaterdagavond samen gaan stappen dan komt mijn moeder oppassen en verder is niemand anders een optie....
Gr.Roos.

tja... daarom ben ik ook totaal niet van de oppas.
zet als roos, was ook ik 14 toen ik oppasste op een meisje.
nou, ik moet er dus niet aan denken om mn kind achter te laten bij een kind van 14.
zowieso mag er niemand op mn kind passen, behalve mensen die ik blindelings vertrouw.
(mn ouders, broer, zus en verder niemand!)

je hoort de gekste verhalen, waar je gewoon echt niet aan wilt denken, als ouder zijnde.
zal er dan ook niet verder op ingaan.

ik denk er precies t zelfde over als roos.
ben dan ook ontzettend blij dat wij nog steeds de keuze hebben dat ik het allemaal zelf doe.

zo zou nathalia eigenlijk naar de creche gaan, voordat de baby geboren wordt (juni 2010)
maar sinds een paar dagen heb ik zoiets van:
ze gaat pas naar de creche als ze goed kan praten.
als ze kan aangeven als er iemand vervelend is geweest (het zij een kindje, het zij een leidster)
of als ze pijn heeft ect.
zodra ze dat allemaal goed aan geeft, gaat nathalia pas naar de creche.
tot die tijd blijft ze heerlijk onder mama's vleugels.

ook ik wil niemand tegen het hoofd stoten.
dit is mijn mening, mijn situatie.

liefs, do

Ja je hoort de laatste tijd steeds meer rare verhalen over leidsters en gastouders ook he? Heel erg, ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die zoiets doen!!
Ik werk zelf in de kinderopvang en ik weet uit ervaring uit het verleden dat er leidsters bij zijn die niet altijd even lief zijn voor de kinderen, helaas. Gelukkig zijn er ook een heleboel leidsters met een hart voor t vak en de kindjes. Ik zeg altijd maar: ga op je gevoel af! Ik denk dat dat voor een oppas ook geldt.
Indy gaat ook alleen bij de ouders van Maria logeren en zij komen hier oppassen of mijn broer anders ook niemand voorlopig. Dan moet toch echt wat groter zijn vind ik.

Hoi,

Wij hebben ook alleen de grootouders die op de kinderen passen of mijn zus/broers maar toch erg dat je mensen niet kunt vertrouwen, dat er bij zijn die zoiets doen!
@hannah, is dat echt in scene gezet?
maar hoe dan ook het gebeurd blijkbaar wel!

Gr MJ

Hey MJ, ja, staat bij de reacties dat ze het bewust in scène hebben gezet, anders had ik het niet geweten natuurlijk..... :)

Hoi,

Die kon ik niet zien, wel dat er een aantal waren, hebben jullie dat ook soms trouwens dat hij de eerdere reacties niet laat zien?? zal nog eens kijken!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan