2 auto's?

Wij hebben 2 auto''s sinds 2 jaar. Met 1 kind ging het nog wel (mijn man bracht haar weg met de auto en ik haalde haar met de fiets op) maar met 2 kinderen is dat lastiger. Maar nu ik een andere baan kreeg waar ik wel kan parkeren hebben we toch een 2e auto gehad en ik kan echt niet meer zonder...Erg he...

gr
Marielle

Wij gebruiken 1 auto. Mijn man kan (tenzij het pijpenstelen regent) op de fiets naar z'n werk. Hier dus niet zo'n probleem. In jullie geval zou ik idd nadenken over een 2e autootje.

Groetjes,
Nelly.

Wij hebben 2 auto's.Mijn man een auto van de zaak en ik een Ford Ka.
Aangezien mijn familie verder weg woont, is het toch wel praktisch. Maar de grootste reden was toch wel dat ik dan doordeweeks tenminste ook de deur uit kan, voornamelijk naar forumdagen etc (hahahaha, grapje).

Hij kost niet veel in de belasting en verzekering en zo veel rij ik er oon niet echt mee, als ik 1x in de maand tank, is het veel.

Groetjes, Marieke

wij hebben ook 2 auto's en ik moet eerlijk zeggen dat het mij heel zwaar zou vallen als er 1 weg moest.

Nou is de school van Nick ook wat verder weg en in de zomer doe ik dat nog wel eens op de fiets maar in de winter............nee dank je

Liefs sandra

Hiya Marieke!

Uhm...2 auto's?! haha wij hadden er 5 voor de deur staan (genant!!) afgelopen zomer een van de auto's verkocht, want dat ding stond er maar te staan. Mijn schoonouders hebben nog gevraagd of ik die auto wilde hebben, maar het was er een van amerikaans formaat (denk kruising tussen tank en cruise schip) en ik was bang dat ik die auto niet kon parkeren, niet vanwege ruite gebrek maar omdat het formaat zo onhandelbaar is.
Mijn man werkt thuis dus die heeft de auto overdag vrijwel nergens voor nodig, dat is handig voor mij. En zelf als iedereen hier in huis op het zelfde moment met de auto moet, dan zijn er dus nog genoeg. Haha lekker amerikaans he?! Nou ja, fietsen doet men hier voor recreatie, in een daarvoor bestemd fietspark dus. En niet om gewoon van A naar B te gaan (levensgevaarlijk ook, er zijn geen fietspaden, zie je je zelf al op je gazelle over de A2 crossen...haha zoiets dus)
En openbaar vervoer is hier gek genoeg na 1961 niet veel veranderd, heel ouderwets en viezig, en ook niet bepaald betrouwbaar, je staat gerust anderhalf uur op de bus te wachten en niet bij een halte, want die bestaan maar sporadisch, maar op een plek langs de weg waarvan jij denkt dat de bus daar langs rijdt. Ik woon hier nu 7 1/2 jaar en snap nog steeds geen hol van de buslijnen.

Al met al ben ik dus wel blij met meerdere auto's Heb zelf pas mijn rijbewijs afgelopen zomer gehaald. Dit was vooral met mijn zoon in gedachte, wat als ie ineens naar de dokter moet ofzo, of later naar school etc. (Althans kleuterschool, daarna gaan/kunnen alle kindjes hier met de schoolbus naar school gebracht worden)

Ajuus, ilja

het is zo'n luxe, 2 auto's! Wij hebben altijd maar 1 gehad,  Edwin had hem nodig voor zijn werk en ik werk in  Utrecht, dus ik ging met de trein. Dat is een pokke-eind hoor (boemeltje).Toen ik in mijn zwangerschapsverlof zat kon ik nergens heen met Ivar, ja lopen, dat vond ik erg jammer. Toen Ivar 9 maanden was, ging Edwin in Harderwijk werken en stond de auto voor de deur en kon ik hem mee naar het werk. Heerlijk! Toen gingen we uit elkaar en nu delen we de auto. Hij staat voornamelijk bij mij omdat ik er 3 dagen in de week mee naar het werk ga, en Edwin komt hem halen als hij hem nodig heeft. Is niet echt ideaal, tenminste voor hem dan, maar ik ben allang blij dat er nog een auto is!

Het liefst zou ik zelf een auto hebben, maar ja.

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan