2 cm ontsluiting!!

hoi, wat vervelend allemaal!   ......als je kindje altijd goed heeft gegroeid en de organen goed zijn aangelegd, heeft de kleine vanaf 26 wk. een goeie kans. dus elke dag is er 1.
onze zoon is geboren met 25 wk. en 2 dg. spontaan gebroken vliezen. hij heeft een half uur geleefd. veel succes en ik hoop op een geozond kindje voor jullie!

Hoi,

Dat is een flinke tegenvaller denk je lekker te kunnen genieten moet je plat. Ik heb al moeite met het feit dat ik wel mag rondlopen maar niks mag doen laat staan dat ik helemaal plat moet. ik ben nu bijna 24 weken zwanger en heb sinds een week teveel harde buiken ik had er bijna 30 op een dag. Heb het afgelopen weekend wel helemaal rust gehouden en dat was nog om te doen om te voorkomen dat het geen weeen werden maar nu als ik maar iets teveel doe dan komen ze al weer dus dan gaan we maar weer zitten. ik hoop echt dat jouw situatie waar je nu in verkeerd bij bespaard blijft we weten gelukkig waarvoor we het doen dus ik hoop echt dat je zometeen een heel gezond kindje in je armen mag hebben.

heel veel sterkte.

gr. linda

Nou meid!

Het is wat!!
Heel veel sterkte en hopen dat je het nog maar heel lang binnen kunt houden!!!

Groetjes Annemiek
18 weken

ik wens je heel veel sterkte   ik heb dit  ook meegemaakt ik was toen 28  weken zwanger  alleen werd ik snacht wakker,en ik kwam over eind en ik voelde me leeg stromen.ik bleek een bloeding en ook al 1centimeter ontsluiting te hebben. en lichte weeen. ik moest 8 dagen in het ziekenhuis blijven. maaar mijn zoontje is met precies 39 weken geboren.maar het maakt niet zoveel uit hoeveel ontsluiting je hebt er zijn ook vrouwen die 5 cent hebben zonder dat ze het weten.door het rustig aan te doen komt het wel goed.het enige voordeel wat je hebt is als je op de uitgerekende dag bevalt je een snelle bevalling hebt want je hebt al 2 centimeter.ik zelf heb maar 4uur en 3kwartier over me bevalling gedaan.

nou al een week verder na dit bericht van jou..
hoop dat alles nog goed gaat...
ik heb bij de 2e lichte!? weeen gehad 1 avond, en had meteen 4cm
ontsluiting..uiteindelijk na ruim 40 weken werden mijn vliezen
doorgeprikt in het zh en na 45 minuten had ik al volledige ontsluiting..
das weer een voordeel, niet dat jij daar nu wat aan hebt, maar ik hoop
voor je dat je het nog lang binnen houdt en daarna net zo'n makkelijke
bevalling hebt als ik...
succes..
liefs wenn

he meiden,

nou ik ben afgelopen donderdag weer opgenomen,mijn ontsluiting was van 2 cm naar 3.5 gegaan.Dus ik ben nu aan de weeenremmers en heb 2 longrijpings injecties gehad.
En waarschijnlijk moet ik tot 32 weken in het ziekenhuis blijven.Dus das geen leuk vooruitzicht.
Ik weet dat het het beste is voor ons maa ik ben echt beu om dat te horen.
Dit is gewoon niet genieten van de zwangerschap en daar baal ik echt van.
Ik wil lekker pronken met me buik en de babykamer poetsen..
Maar ja het is niet anders en voorlopig lig ik plat..

sorry hoor mest ff klagen..

liefs kimberley

hoi kimberley,
nou een hele ander verloop van je zwangerschap dan dat je je voorstelt als je "ervoor gaat." Kan me echt voorstellen dat je er mega van baalt, net als van die goedbedoelde opmerkingen dat dit het beste is voor je kind. Dat zal allemaal wel en natuurlijk houd je je eraan in het belang van je kind. Maar je eigen gevoel hoef je echt niet helemaal weg te stoppen hoor! En hier mag je je echt wel laten gaan. Lucht t op?!
Hoop wel dat je er ook momenten tussen hebt zitten dat je toch een beetje geniet van dat wondertje in je buik. Want ook al loop het anders dan dat je gehoopt had, het blijft een hele bijzondere tijd in je leven!!
Duim voor je dat je t zeker tot na 32wkn volhoudt!!
Groetjes mira

Terug
Bovenaan