2 dagen overtijd en zware menstruatiekrampen

Hoi,

ik ben al 2 dagen overtjd en heb al een dag of 4 best wel heftige buikkrampen lijken op de menstruatiekrampen. Nu heb ik noggeen test gedaan omdat ik toch wel bang ben voor negatieve test. Ik lees bij jullie ook vaak dat de mensruatie lang uitblijft wel eens meer dan 40 dagen. Hebben jullie dan wel een ovulatietest gedaan. Is het nog echt zo dat na de eisprong de menstruatie na 15 dagen komt of kan hier ook wel 3 weken tussen zitten. En zijn er meer die hevige krampen hebben terwijl ze misschen wel zwanger zijn. Ik ben gewoon bang dat de menstruatie zich uiteindelijk toch doorzet, Fijne kerstdagen.
groetjes,

Hoi,

Na mijn ovulatietesten was het bij mij altijd zo'n dag of 14 later dat ik ongesteld werd.
Ik kon dus ook gelijk een zwangerschapstest doen toen ik niet ongesteld werd na 14 dagen en ik was zwanger (nu 22 wk)

Hoi,
Ik heb ook wel eens dat als ik te veel bezig ben met het ongesteld moeten worden, dat het ook uitbleef. Dus ik zou gewoon testen, dan weet je het zeker. Nu kan je er toch ook niet niet aan denken.
Succes en Fijne kerst!

Hey!

Lastig en zenuwslopend of niet. Ik zit eigenlijk in precies dezelfde situatie. Zou woensdag ongesteld moeten worden (laatste keer ongesteld geworden op woensdag 24 nov) en heb een heel regelmatige cycles of hoe schrijf je dat??? Heb al wel twee testen gedaan, beiden negatief. Ik moet nu wel wachten tot maandag, heb geen testen meer!! hahaha.. ik zou ook gewoon testen hoor. Gewoon doen, geeft je wel een rustiger gevoel. Trouwens ik vertrouw het nog voor geen meter. Ben benieuwd of ik het nog ga worden deze kerst! Heb trouwens al twee kids van 2 jaar en een van 10 maanden. Sterkte er meeee!!

Liefs mammma

Hoi Mammma,

heb je wel ovulatietesten gebruikt,dit heb ik nl wel gedaan dus als ik dan uitga van 14 dagen na eisprong dan zou ik kunnen testen. Ik heb inmiddels ook al een kindje van 2,5 jaar.Bij de eerste was het meteen raak, wel eerst een miskraam gehad, Nu zit ik in ronde 5 of 6.
Ik ben echt zenuwachtig en heb geen testen in huis, dus toch maar wachten tot maandag. Jij ook veel succes.
Groetjes

Hoi.. nee geen ovulatiestesten geprobeerd.

Ik was bij de eerste ook in 1 keer zwanger, bij de tweede was ik na 5 maanden alweer zwanger (5mnd na de bevalling) allemaal goed gegaan.. nu dus 9 maanden na mijn 2e bevalling misschien weer zwanger (eigenlijk per ongeluk, maar ook wel weer wat bewust, want ik ben niet aan de pil) en we zouden voor andere voorbehoedsmiddelen gaan, maar ach je weet hoe dat gaat!!!!!! Nu besloten om er toch maar is wat serieuser na te gaan kijken hahaha.. is het zo, dan is het super, en is het niet zo, ja dan is het niet zo. We zullen toch tot maandag moeten wachten!!!!!!!!!! Ik hoop voor je dat het raak is deze keer, maar als ik je verhalen zo lees hoef jij niet meer te twijfelen hoor.. hahah

We horen het wel van elkaar.. groetjes!!!!!!!

Hoi Mamoon
Ik had vanaf een dag of 4 voor mijn NOD heftige buikkrampen en last van mijn rug. Twijfelde er dan ook niet aan dat ik ongi ging worden (terwijl ik eigenlijk nooit veel merkte van mijn menstruaties in de zin van krampen). Bleek toch zwanger te zijn, ben nu 6 weken.
Succes ermee!!

Terug
Bovenaan