2 dagen overtijd en zware menstruatiekrampen

Hoi Elin,
gefeliciteerd met je zwangerschap! ik heb nog steeds deze krampen, maar hopelijk blijft de ongi inderdaad weg.
Ga maandag test kopen, misschien wel al morgen. Volgens mij is morgen ook koopzondag, kan eigenlijk niet meer wachten.
Groetjes

He.. hoii.. nou ik ben het toch geworden hoor.. drie dagen na de verwachte datum. Onvoorstelbaar, maar het is echt waar. Ik hoop voor jou dat je wel zwanger bent!!!!!!!!! Succes met het testen..!

Groetjes mammma

Hoi Mammma,

jammer dat het niet gelukt is, erg vervelend is dat wachten. Hopelijk zal 2010 een goed jar voor je worden.
Ik heb vandaag een test gedaan en ben inderdaad zwanger Yes. Hopelijk kom ik de gevaren zone door. Probeer er nu in ieder geval van te genieten.
Groetjes allemaal en heel veel succes in 2010

hoi mamoon

ik zit nu ook in hetzelfde schuitje. ik ben nog niet echt overtijd maar loop al 2 dagen na de wc omdat ik denk ongi te worden maar er komt niks. ook heb ik sinds 1.5 jaar geen zere borsten voor de menstruatie. als ik donderdag nog niet ben geworden dan zal ik een testje doen. dan zit ik op dag 27 en normaal 24/25.
geniet van je zwangerschap.

x kim

Vraagje ! Ben nu 1.5 maand gestopt met pil en nog niet echt ongesteld geweest was 21 juni gestopt 26 tot 30e onytrekkingsbloeding en toen 13 juli een heel klein beetje bruin slijm echt nog niet eens 1 tampon .. Toen 1 augustus heel klein beetje bruin slijm ook niet eens 1 tampon.. Wat is dit en ik heb echt enorm krampen ( menstruatie krampen ) ook rugpijn en zere tepel... En hoofdpijn niet normaal.. Zou dit al raak kunnen zijn??

hier ook... 

ben nu 2 dagen overtijd ook last van buikkrampen net alsof de menstruatie niet wilt doorkomen.... durf ook bijna niet te testen... probeer al meer dan 1,5 jaaar zwanger te raken. nu laatste 2 maanden regelmatige cyclus van 28 dgn. Iemand tip wat zal k doen? kan het dit keer raak zijn 

Terug
Bovenaan