2 dagen overtijd!! Kan ik nu al testen of kan ik nog beter even wachten???

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben nu twee dagen overtijd. Ik vroeg me af of ik nu al zou kunne testen. Of dat ik beter nog een weekje kan wachten tot me hormonen misschien wat meer bezig zijn. Ik heb bij de eerst pas met 5weken en 3dagen een test gedaan, maar hij kwam onverwachts. En nu hebben we er bewust voor gekozen. EN nu ben ik natuurlijk heel erg benieuwd of het raak is of niet?? Bij de eerste was het door 1keer onveilig vrijen al raak. En nu ben ik sinds begin februari niet meer aan de pil. Ben daar tussendoor nog wel ongesteld geweest. Wie kan me helpen?? Ik vind het heel spannend maar ik durf ook nog geen test te doen omdat ik bang ben dat ie negatief zal uitvallen.

Hmm wat moet ik doen???
groetjes en voor de meiden die ook bezig zijn succes!!!!!

heej hallo

ik kan je eigenlijk niet zo veel raad geven, later testen zou handiger kunnen zijn ivm de concentratie zwangerschapshormoon. maar ja je wilt het natuurlijk zo snel mogelijk weten. ik ben al vanaf afgelopen donderdag overtijd en ga morgenochtend testen.
zul je zien dat ik gewoon een lange periode heb, maar ja we wachten maar af
succes in ieder geval!!!!
groetjes mayo

je kan best testen maar je weet nog niet goed hoe lang je cyclus duurt omdat je net gestopt bent, ik zit in ronde 13 en ben al vaak overtijd geweest en nog nietzwanger.
je kan testen en dan weet je het zeker (als hij positief is) maar hij kan ook nognegatief zijn.

succes

Hoi hoi

Ik heb zelfs al een dag voor nod positief getest, dus het kan echt hoor.
Natuurlijk kan het dat je langer overtijd moet zijn, maar in principe
kan je echt al testen hoor.

Heel veel succes!!!
Liefs Annet 16w3d

Ja inderdaad. Het kan ook wezen dat het door het stoppen met de pil komt. Maar ik ben tussendoor wel gewoon ongesteld geweest al. En bij de eerste was het ook meteen raak. hoeft natuurlijk niet te zeggen dat dat nu ook gebeurd. Maar normaal als ik ongi werd dan had ik al bijna twee weken vantevoren al last van me buik en me borsten en dat ging pas over als ik ongi was. EN nu heb ik nog helemaal nergens last van. En dat was bij de eerste ook zo...Maar goed ik wacht denk ik nog wel even af wat deze week gaat brengen!! Vind het wel spannend!!

Mayo jij ook succes!!

hoihoi,

Volgens mij kun je al wel testen hoor! Mijn NOD was woensdag (8 maart) en ik heb zaterdag getest (positief)!
De eerste test die ik deed was een huismerk, er stond wel een streepje maar maar heel vaag. Heb daarna nog een test gedaan van clearblue en die gaf een heel duidelijk resultaat!

Succes en laat je de uitslag horen???

groeten Linda

Hey hallo,
Wat moet ik doen????? Naar de winkel rennen en een testje gaan halen,hahaha
Je ziet het bij linda en annet,het kan echt!!

Heel veel succes,en laat iets weten he!!
Groetjes Wendy

Linda en Annet,

PROFICIAT MEIDEN!! Nu wij nog !

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan