2 dagen overtijd!! Kan ik nu al testen of kan ik nog beter even wachten???

Zoals ik jullie allemaal hoor met die testen kan het dus nu al een positieve ractie geven. Ik ben zo bang dat ik word teleurgesteld. Oke iedereen word wel eens teleurgesteld. Maar ik hoop gewoon dat het raak is en daarom durf ik eigelijk niet. Ik ben nog niet lang van de pil af.

Ik wil wel naar de winkel rennen maar ik heb hier geen winkel ik woon weer eens in de middle of knowhere (ofzoiets)hahah ik moet wachten tot me mannetje thuis is. Aan de ene kant wil ik nog wel een week wachten en aan de andere kant wil ik de test van de week toch wel doen. Zodat ik toch weet waar ik aan toe ben.Mijn zoontje moet donderdag na het peuterbureau en in dat dorp hebben ze wel een drogist. Misschien haal ik dan wel een test als ik me ongi nog niet heb gehad.

Ik word gek haahha sorry dat ik me zo aanstel, maar ik vind het gewoon spannend. Ik snapte nooit hoe vrouwen er soms zo gestrest van werden dat ze er mee bezig waren om een kind te krijgen, omdat ik met 1keer onveilig vrijen al zwanger was. Maar nu ik er echt voor kies en er op moet wachten snap ik echt wat jullie allemaal doormaken en dan ben ik nog maar net begonnen.

Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk en misschien kan ik van de week al nieuws vertellen!!

Iedereen die bezig is veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes yourminesweetheart

Terug
Bovenaan