2 dagen overtijd maar negatieve test: wie ook?

Afgelopen donderdag was mijn NOD en ik word normaal 's ochtends ongesteld. Nu is het twee dagen later en nog steeds geen rd's te zien. De test die ik vanavond deed was echter negatief. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? Komt het vaak voor dat je uiteindelijk (bijvoorbeeld een paar dagen later) toch een positieve test in handen hebt? Begin een beetje zenuwachtig te worden...

Zolang er geen rode duivels arriveren, is er hoop. Maar bij mij was het meestal toch niet raak bij een eerste negatieve test. Ik had wel een regelmatige cyclus trouwens. Als je die niet hebt, kun je over een paar dagen wel positief testen. Maar als je heel regelmatig menstrueert, is het meestal toch niet raak. door de spanning kan het zijn dat je lichaam later menstrueert, om je voor de gek te houden..... hopelijk test je snel positief!

Nog steeds niet ongesteld... Ga morgen nieuwe tests kopen (bij Kruidvat...).
Heb deze week twee keer moeten overgeven, dus ik heb toch nog een klein beetje hoop... Overgeven doe ik normaal nooit, zelfs niet als ik erg misselijk ben.

Ik denk dat je zwanger bent als ik dit zo hoor! wat duurt paasmaandag dan toch lang hè? Kun je niet naar een apotheek in de buurt die open is???? Ik zou helemaal op zijn van de zenuwen! Laat het weten!!!!

Inmiddels 6 dagen overtijd en nog geen rd's te bekennen. Maar helaas, vanmorgen (met een 2 voor 5 euro test van Kruidvat!) nog steeds negatief getest.
Kan het zijn dat mijn lichaam (nog) niet genoeg hcg aanmaakt?
Gisteren had ik de hele dag een vreselijk zeurend gevoel in mijn onderbuik, beetje ongi gevoel. Als ik ongesteld moet worden en ik heb zo'n gevoel dan zijn de rd's er vaak binnen een half uur. Nu nog niks. Wordt echt gek van de spanning op deze manier!
Ik las dat je menstruatie ook kan uitblijven door stress, maar ik heb eigenlijk geen last van stress. Heb gisteren ultragevoelige tests besteld van MatCare. Die geven al 1/10 aan van wat een normale test aangeeft. Als die nou ook negatief is leg ik me er  maar bij neer dat mijn cyclus deze maand gewoon de weg kwijt is...

Wat een toestand! Ik heb ook 2 negatieve testen gehad. Vandaag wel wat donkere/bruinrode vegen, maar geen helder rood zoals ik normaal heb... Ik voel me zo stom dat ik toch stiekem hoop heb, het toppunt van positief denken denk ik! Mijn ongidag was namelijk gister en niet al 6 dagen net als bij jou..

Succes meid!

Terug
Bovenaan