2 dagen overtijd maar negatieve test: wie ook?

Wat een toestand! Ik heb ook 2 negatieve testen gehad. Vandaag wel wat donkere/bruinrode vegen, maar geen helder rood zoals ik normaal heb... Ik voel me zo stom dat ik toch stiekem hoop heb, het toppunt van positief denken denk ik! Mijn ongidag was namelijk gister en niet al 6 dagen net als bij jou..

Succes meid!

En ik ben zojuist ongesteld geworden...
Jammer, maar gelukkig heb ik nu wel duidelijkheid.
Weet alleen niet wat ik voor de komende maand kan verwachten. Ik was altijd erg regelmatig ongesteld (rond de 27 dagen). Deze keer was het 33 dagen. Moet ik daar dan maar vanuit gaan voor de volgende maand?

Ja je lichaam kan je soms gewoon voor de gek houden! Ik heb het ook regelmatig gehad. Ik had altijd een regelmatige cyclus maar toen we probeerden zwanger te worden ging mijn lichaam zoch anders gedragen. Soms te vroeg ongie dan weer 2 weken overtijd. Om gek van te worden want als je overtijd bent en een negatieve test hebt, hou je toch hoop. Je voelt al vanalles, soms was ik op mijn mannier gewoon misselijk! Mij hielp het  wel om gewoon om de 2/3 dagen te vrijen mijn hele cuclus, dan mis je je vruchtbare periode niet! Ik ben toen na 5 maand zwanger geworden.... werd een miskraam.... na 3 maanden was ik weer zwanger en heb een gezonde dochter van 12 weken nu!

Terug
Bovenaan