2 dagen overtijd negatief getest

<p>Hallo allemaal, </p><p>ik heb altijd netjes een cyclus van 27 Max 28 dagen.. nu zit ik op dag 29 en nog niet ongesteld.. </p><p>We zijn bezig geweest met ovulatie testen om zwanger te raken en hoopte heel erg dat het gelukt was! Maar me test is negatief.. kan het toch nog zijn dat ik zwanger ben?? Ik heb echt de menstruatie klachten maar geen bloed.. </p>

Het kan zijn dat je zwanger bent maar je kan ook nog gaan menstrueren.. Helaas kunnen wij je dat ook niet vertellen. Ik ben wel eens een week overtijd geweest Ik zou adviseren om over 2 dagen weer te testen. 
Hoe lang ben je nu gestopt met anticonceptie? Want dan kan het ook nog een paar maanden onregelmatig zijn. 

Wat voor test heb je gebruikt? Sommige hebben meer hcg nodig. Die van Kruidvat 2 voor 5 en van action zijn naar mijn ervaring gevoelig ! Heb je ook met je eerste urine van de dag getest?

ik slik al geen pil meer sinds me eerste kindje.. 
Ik heb de sensitesten gebruikt extra vroeg ! 
ik moet idd maar even afwachtten.. wie weet word ik vandaag ineens ongesteld.. 

Oke dan kun je in principe vanuit gaan dat je cyclus regelmatig is.. Ik zou gewoon elke 2 dagen testen. Als je na een week overtijd nog steeds geen positieve test in handen hebt, even contact opnemen met de huisarts. 

Ik moet zeggen dat ik hele slechte ervaringen heb met sensitest, zowel met zwangerschapstest als ovulatietesten. Als je vandaag niet ongesteld wordt kan je misschien een andere test proberen?

Terug
Bovenaan