A ANONYMOUS_USERNAME apr 18, 2020 #17 30 of 31 maart eisprong 2 weken later menstruatie dus 14 april dat is nog niet zo heel lang geleden dus ik zou het nog even aankijken
30 of 31 maart eisprong 2 weken later menstruatie dus 14 april dat is nog niet zo heel lang geleden dus ik zou het nog even aankijken
G Gebruikerh apr 18, 2020 #18 Spannend mariska!! hier nog steeds geen menstruatie.. wel heel erg misselijk en het gevoel dat ik over moet geven met vlagen.. test nog steeds negatief
Spannend mariska!! hier nog steeds geen menstruatie.. wel heel erg misselijk en het gevoel dat ik over moet geven met vlagen.. test nog steeds negatief
A ANONYMOUS_USERNAME apr 18, 2020 #19 Afwachten en regelmatig blijven testen als de test na 2 weken nog steeds negatief aangeeft even de huisarts bellen voor een bloedonderzoek
Afwachten en regelmatig blijven testen als de test na 2 weken nog steeds negatief aangeeft even de huisarts bellen voor een bloedonderzoek
G Gebruikerh apr 19, 2020 #21 Ongesteld geworden meiden!! ergens ook wel opgelucht omdat ik het maar vreemd vond dat de testen negatief bleven! Op naar de volgende ronde! ben benieuwd hoe het bij jullie verder verloopt, succes !!
Ongesteld geworden meiden!! ergens ook wel opgelucht omdat ik het maar vreemd vond dat de testen negatief bleven! Op naar de volgende ronde! ben benieuwd hoe het bij jullie verder verloopt, succes !!