2 dagen overtijd?testen?

A

Anoniem

Guest
hey allemaal,

ik heb vorig jaar de laatste prikpil gehad en sinds januari dit jaar weer ongesteld,
mijn cycles 28,36,28,28,28,27 dus wel regelmatig zeg maar!!

Nu ben ik 2 dagen overtijd!!!heb wel af en toe beetje buikpijn zoiets van ojee het gaat komen.maar ja wat is nu 2 dagen???het kan nog komen!

ik wacht nog even met testen want je weet maar nooit en ik wil me niet gek laten maken!ik denk dat ik tot maandag wacht met testen, als ik het vol houd tenminste

goed raad is altijd welkom!!

groetjes van Patricia

Hallo Trieske,

Als ik jou was, zou ik ook DENKEN, ik wacht tot maandag... maar ik zou het denk ik niet volhouden en gewoon gaan testen!!

Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

Succes met je buikpijntjes en ik hoop dat het geen ongesteldheidspijnen zijn!

Liefs!

Knap van je dat je kan wachten.
Ik zou het niet kunnen en eigenlijk ook niet willen.

Ik zou testen!

Groetjes

Hoi,

zit je nu op dag 30? Ik zou het ook niet kunnen volhouden om tot maandag te wachten. Ik zou gaan testen, als deze negatief is kan je er maandag nog eentje doen.

Laat ons wat weten he!

Groetjes,
Heartje

Ha Patricia,

Goed plan om te wachten, maar........ook ik zou het niet volhouden!! Ik zou testen en als ie negatief is en je bent over 5 dgn nog niet ongi dan zou ik weer testen!! haha
Wat een ongeduldige meiden hier he op het forum, wat heb je nou aan ons!! hihi

xx es

hoi
ik ben vandaag 3 dagen overtijd maar ik ga nog niet testen
de laste 2 maanden ben ik tussen de 2 a 3 dagen overtijd dus ik vind het jammer van de test (geld in het water smijten vind ik dat) dus ik ga ook wachten tot maandag of dinsdag dat ben ik ongeveer een week overtijd
we zullen we zien
groetjes tess

Hey hey!!

Het is ook wel moeilijk om niet te testen, maar ga toch proberen het vo te houden tot maandag en misschien is het dan wel niet meer nodig!!Ja ik probeer positief te blijven denken maar nog niet te uitbundig want straks valt het alleen maar tegen.

Kijk ik voel me niet zwanger ofzo en ik heb zoiets je moet toch iets voelen ofzo?!
Ik wel een raar gevoel in mijn buik , maar dat kan ook komen omdat ik ongesteld moet worden.
Ik weet ook niet wat ik kan/moet voelen bij eventuele zwangerschap, das toch bij iedereen weer verschillend!

We wachten het gewoon af!!

Groetjes patricia

Spannend! Probeer het inderdaad nog even vol te houden. Als je nu negatief test en je ongi blijft uit, dan blijft de onzekerheid. Toen ik zwanger bleek te zijn van Tijs, wist ik zeker dat ik ongi zou worden. Alle "normale" symptomen waren er al. Echter er kwam niets en dacht dat ik het me verbeelde dat ik misselijk was. Maar uiteindelijk 6 dagen na mijn nod toch getest en toen bleek ik dus zwanger te zijn.
Als ik iedere keer had getest als ik dacht zwanger te zijn, had me dit een vermogen gekost. Ik heb van nature een onregelmatige cyclus (tussen 32 en 42 dagen) en het heeft bij ons ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. De eerste echte verschijnselen kreeg ik toen ik een paar dagen overtijd was.
Succes met wachten! En hopelijk maandag of dinsdag positief nieuws!
Groetjs,
mv Tijs

Terug
Bovenaan