2 dagen overtijd?testen?

quote: leeuwtje06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 14:25:19'));

Spannend! Probeer het inderdaad nog even vol te houden. Als je nu negatief test en je ongi blijft uit, dan blijft de onzekerheid. Toen ik zwanger bleek te zijn van Tijs, wist ik zeker dat ik ongi zou worden. Alle "normale" symptomen waren er al. Echter er kwam niets en dacht dat ik het me verbeelde dat ik misselijk was. Maar uiteindelijk 6 dagen na mijn nod toch getest en toen bleek ik dus zwanger te zijn.

Heb deze klachten dus ook. NOD was gisteren, maar paar dagen daarvoor al ong. klachten, Nu niets meer en ook nog niet ong. Ga denk toch een test halen, want wil t nu weten ook.

Hey meiden,

Misschien een domme vraag, maar stel dat je niet ongi bent geworden, en dus overtijd bent....Na hoeveel dagen is het gebruikelijk om te gaan testen?

Marijn

@bieb1408

Ik heb ook zo raar gevoel in mijn buik, net of dat ik ongesteld moet gaan worden, maar ook weer niet het echte gevoel wat ik altijd heb!!
Had jij ook zo'n gevoel of je toen ongesteld moest worden?Maar toch zwanger bleek te zijn?

Ja ik loop met gek naar het toilet om maar te kijken of de duiveltjes er niet zijn,  maar ik probeer het toch vol te houden tot een maandag!
Ben zo bang als ik een test doe dat het dan weer tegen valt.En het kost idd een vermogen en mocht het zo zijn dat ik zwanger ben dan zit het er toch goed!

Vind het wel heel fijn dat ik zoveel reacties krijg van jullie allemaal!

Groetjes van Patricia

Hoi Marijn,

Je kunt op de dag van je NOD al testen. Maar door verschillende factoren kun je toch wel eens overtijd zijn zonder dat je zwanger bent. Voorbeelden van die factoren zijn o.a. veel stress en blaasontsteking. Je weet je NOD alleen precies als je cyclus heel regelmatig is. Weet je wanneer je eisprong was, deze is meestal tussen de 11 en 14 dagen voor je NOD. Dus 14 dagen na je eisprong kun je testen.

Dus je kunt best er een keer een test tegenaangooien als je denkt dat je zwanger bent. Maar het wordt erg duur als je al langere tijd bezig bent en iedere cyclus een test gaat doen. Of meerdere tests omdat ze negatief zijn en je toch denkt overtijd te zijn en dan uiteindelijk toch nog ongi wordt.

Groetjes
mv Tijs

Hoi Leeuwtje,

Bedankt voor de reactie! Klinkt allemaal logisch hoor, en eigenlijk wist ik dit ook wel...Maar door de vele verhalen op dit forum en de verwarrende berichten van andere meiden was ik zelf ook even de draad kwijt hahaha! Bedankt

Marijn

Hoi Leeuwtje,

Bedankt voor de reactie! Klinkt allemaal logisch hoor, en eigenlijk wist ik dit ook wel...Maar door de vele verhalen op dit forum en de verwarrende berichten van andere meiden was ik zelf ook even de draad kwijt hahaha! Bedankt

Marijn

Heeeeey allemaal,

Helaas de duiveltjes zijn toch gekomen!!

Op naar de volgende ronde!!!!!!

Groetjes, Patricia

Dat is balen! Maar houdt de moed erin! Nieuwe ronde nieuwe kans!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan