2 dagen positieve ovulatietest

<p>Hi </p><p>Ik heb al 2 dagen een positieve ovulatie test. Ik heb zaterdag einde van de middag nog getest en deze was echt negatief zelfs geen licht streepje. Zondag ochtend getest en meteen een dikke streep. S avonds nog een keer getest en wederom een dikke streep. Nu heb ik vanmorgen en net ook getest en beide testen positief. De strepen lijken ook allemaal gelijk.</p><p>Ik heb een cyclus van 28 dagen gehad de afgelopen maanden. Ik zit nu al op dag 17.. Als mijn test nu nog zo positief is dan zou ik misschien morgen/overmorgen? Een eisprong hebben op dag 18/19.. </p><p>Heeft iemand dit ook gehad? Maak me wel een beetje zorgen omdat ik al die tijd een cyclus heb gehad van 28 dagen en mijn eisprong nu dus op dag 17 nog niet is geweest.. Ik zit nu in ronde 5. Wellicht is dit al die maanden al het geval..</p><p> </p><p>x</p>
 
Ik wil je uiteraard geen hoop geven, maar ik had ook 3 dagen een extreem positieve ovulatietest en was toen al ruim 6 weken zwanger, terwijl ik net ongesteld was geweest en heftig ook!
kan eigenlijk niet, maar ben nu 11 weken en alles gaat goed, dus misschien even een testje doen...?
succes ermee!!
 
Bedankt voor je reactie. Ik kreeg deze tip vandaag al eerder. Maar ben inderdaad ongesteld geweest 2 weken terug, dus is niet het eerste waar ik aan dacht. Ben wel misselijk na het eten en heb een vervelende zeurderige pijn in mn onderrug.. Misschien zo toch maar eens kijken..
 
Kan prima hoor! Dan heb je vandaag of morgen je eisprong. Wie weet duurt je cyclus nu wat langer. Maar misschien ook helemaal niet. Lang niet iedereen heeft een cyclus volgens de boekjes. Die 14 dagen is 'standaard' maar al het andere is ook zeker mogelijk ;)
mocht je nu indd op dag 28 weer ongesteld worden, weet je dat het de komende maanden iets is om rekening mee te houden wanneer je gericht wil vrijen. Maar misschien is het helemaal niet nodig ;) ik zeg: vanavond lekker samen dat bed in duiken en daarna geduld op brengen en wachten wachten wachten haha
 
Twee weken geleden heb ik ook 2 dagen een positieve ovulatietest gehad. Voor die tijd hebben we om de dag gevreeën en daarnaast ook op deze 2 dagen. Resultaat: afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest (early). Vandaag ook op de gewone test een duidelijke 2e streep :) misschien heb je deze keer een iets langere cyclus :) 
 
@ananasss Bedankt voor je reactie. Ik voel en ook totaal niet lekker. Zeurderige rugpijn en af en toe was steken in Mn buik.. Zal er vast allemaal mee te maken hebben al herken ik het niet. Indd wachten wachten wachten haha 
@nicolientjeP Bedankt voor je reactie. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Was je al lang bezig? Wij hebben de afgelopen dagen ook om de dag geklust en gister ook.. Vanavond maar weer gezellig maken ;) 
 
@jackym, we zijn bijna een jaar bezig geweest. Heb een hele poos geen cyclus gehad waarvoor ik een hormoonkuur heb moeten slikken als een soort van resetknop voor m'n lichaam. Daarna was het wat lastig om m'n eisprong te vinden, maar uiteindelijk dus gelukt. Durf het nog haast niet te geloven. 
 
Terug
Bovenaan