2 dagen positieve ovulatietest

Ik heb ook altijd 2 dagen een positieve test en de 3de dag is ie dan weer negatief. Niets om je zorgen om te maken. 
En ik heb ook een heel regelmatige cyclus, 26 dagen, maar altijd op dag 14 eisprong ipv dag 12 (14 dagen voor ongi), dus gewoon wat korter tussen eisprong en menstruatie, zolang er in elk geval 11 dagen tussen eisprong en menstruatie zit is het prima volgens mijn gyn. Korter is ook op zich niets raars, alleen dan wordt het voor een bevrucht eitje wat lastiger om goed in te kunnen nestelen. 
Dus, wie weet is dat bij jou inderdaad ook zo en heb je altijd een paar dagen te vroeg gedacht dat je je ei had en 'm daardoor gemist? Succes deze maand!
 
@nicolientjeP Wat een fijn nieuws. Snap dat het allemaal nog spannend is. Het lijkt mij ook erg spannend als het zover mag zijn. 
@momami Ik had dinsdag ochtend ook nog een duidelijk positieve test.. Moet maar gewoon afwachten. Voel nu alleen ineens rare dingen in Mn buik maarja dat komt omdat ik erop let. Ik heb ook nog eens een schimmeltje denk ik. Heb een capsule gekregen maar die durf ik nu niet in te brengen ivm eisprong en eventuele innesteling 
 
Terug
Bovenaan