2 dagen voor nod plots geen symptomen meer.

Hey allemaal,

Nu donderdag is mijn nod. Dat ben ik zeker want 2 weken geleden ging ik met enorm veel pijn in mijn linkerlies naar de gynae, ik kon niet meer op mijn been staan en had enorme pijn. Bleek het mijn eisprong te zijn die ik nog nooit in mijn leven gevoeld had
3 dagen voordien hadden we seks gehad dus de kans is niet enorm groot maar is er wel.
Nu heb ik sinds een week vanalles van symptomen gehad die ik in geen enkele ronde eerder had. Enorme honger ( ik eet het driedubbele van normaal en heb nog honger), heel veel plassen, stekend gevoel in mijn borsten, hoofdpijn en misselijk.
Eergisterenavond kreeg ik in bed plots hele erge menstruatiepijn, ik dacht echt dat ik de dag erop mijn regels ging krijgen. Niet dus!!!
Gisterenochtend was dit weer over.
Gisteren kreeg ik dan plots in de auto 2 enorme steken en dat was het.
Sindsdien voel ik plots NIETS meer, enkel en alleen het vele plassen.

Is er aub iemand die dit herkent? Ik denk nu wel dat ze eraan komen maar vind dit toch heel raar. Wil ook niet testen voor nod.

Groetjes miss hopeloos
 
Tja, ik had steeds meer last van mijn eisprong (herkenbaar, die hevige pijn had ik elke keer) en de periode erna dan van mijn menstruatie zelf. Het enige wat je kan doen is nog even afwachten of je morgen een testje moet doen of niet. Gelukkig hoef je niet lang meer te wachten. Succes!
 
Tja, ik had steeds meer last van mijn eisprong (herkenbaar, die hevige pijn had ik elke keer) en de periode erna dan van mijn menstruatie zelf. Het enige wat je kan doen is nog even afwachten of je morgen een testje moet doen of niet. Gelukkig hoef je niet lang meer te wachten. Succes!
Heb jij dan elke maand die pijn van je eisprong? Zou ik niet erg vinden want eigenlijk is dat wel handig!
Inderdaad afwachten is het enige dat ik kan doen. Nog 1 dag. Ben wel niet van plan om morgen direct te testen als ze niet komen. Geef het nog eventjes tot zaterdag denk ik.
 
Wanneer ik een eisprong heb, heb ik inderdaad elke keer die pijn in mijn lies, gevoelige borsten en tepels, misselijk, … Inderdaad wel handig, geen ovulatietests nodig hier.
Succes met het wachten!
 
Vandaag nod. Nog steeds hoge temp, geen menstruatiepijn, veel honger en veel plassen. Voor de rest voel ik niets zo spannend!!!
Spannend! Ik wil je geen ijdele hoop geven, maar ik had voor mijn NOD bij deze zwangerschap ook steeds enorm veel honger. Ondertussen 30 weken zwanger en nog steeds razende honger elke dag, haha. Denk je dat je nog zal kunnen wachten tot zaterdag om te testen?
 
Neen dus haha! Vandaag toch en testje van kv gedaan. Ongelofelijk maar hij was ongeldig, geen controlestreep… al de hele dag hele lichte ongi krampjes en rommelende darmen. Maar niets erg, normaal hou ik het niet van de pijn als ik ze krijg. Deze namiddag had ik een mini beetje roze verlies in mijn inlegkruisje liggen maar buiten dat beetje niets meer, ook niet bij het afvegen.. heel bizar heb ik dus ook nog nooit gehad. Het enige dat ik voel zijn die krampjes en enorm stijve bovenbenen. Zooooo spannend
 
Terug
Bovenaan