2 dagen voor nod plots geen symptomen meer.

Nog steeds geen menstruatie te bekennen.. ook het gevoel niet dat ik ze moet krijgen. Deze ochtend een test gedaan en negatief, hoop gaat dus wel weer weg. Wel heb ik enorme last van waterige afscheiding, voel het eruit lopen. Ook nog steeds hele zware benen (stijf) en hoofdpijn. Na NOD nog langer op het wachtbankje dus…
 
Niet meer leuk. Nog steeds geen gevoel van aankomende menstruatie. Mijn benen zijn niet te verdragen, zelf als ik in bed lig doen ze pijn. Ik lees ook dat de meeste vrouwen op 2 dagen overtijd al een positieve test hadden..
 
Ongeacht al dan niet zwanger, veel plassen wijst ook op een blaasontsteking. Dus wellicht een idee om voor de zekerheid urine te laten testen bij de huisarts. ( daar hebben ze bij de huisarts speciale hygiënisch gereinigde potjes voor, kan je gewoon bij de receptie halen en inleveren, voorafgaand aan de afspraak. Tenminste bij de mijne, weet niet of het overal hetzelfde is.)
 
Hey Essil!
Een blaasontsteking is het zeker niet. Dat ben ik zeker want ben hier al aan geopereerd (chronische blaasontsteking) dus ken dat gevoel heel goed. Het plassen is trouwens zo goed als weg net zoals de meeste symptomen die ik had.. het enige waar ik nog last van heb zijn mijn benen en honger.
Ik begin het gevoel te krijgen dat dit een vroege miskraam zal zijn die nog niet doorkomt omdat al mijn symptomen verdwenen zijn.
Ik kan enkel afwachten. Indien mijn menstruatie er maandag nog niet is zal ik bloed gaan trekken bij de HA.

Bedankt om mee te denken!!!
 
Ai, heel vervelend inderdaad maar zou kunnen. Goed idee om maandag even langs de HA te gaan als je dan nog niet ongesteld zou zijn. Succes!
 
Terug
Bovenaan