2 dagen?? voor NOD positief???

<p>Hoi allemaal!</p><p>Normaal gesproken heb ik een cyclus van 30 dagen en eisprong meestal rond dag 16/17. (ovulatietest) Deze maand had ik pas op dag 20 mijn eisprong, en heb al een dikke week rare krampen in mijn buik wat ik normaal niet heb voor mijn menstruatie. Denk dat deze ronde dus ook m'n cyclus sowieso langer is door late eisprong, maar ik voelde afgelopen vrijdag een hele felle steek en dacht echt dat ik ongesteld werd op dat moment! Maar tot vandaag nog steeds niks en sinds 2 dagen voel ik helemaal niks meer qua krampen dus lijkt alsof m'n menstruatie er toch niet aan komt..</p><p>Nu heb ik gisteren getest met dit als resultaat.. Wat denken jullie? En wanneer weer testen?? </p>

Ik zou de test de dag na je NOD weer doen, dus over 2 à 3 dagen. Bij mij had de test ook een heel licht streepje de dag ervoor, maar de dag na mijn NOD was deze veel duidelijker!!

Ah top!
Nou dat is dus het lastige want ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is. Ik houd alles bij via een app en doordat ik normaal een cyclus heb van 30 dagen geeft die nu aan dat ik 3 dagen over tijd ben.. Maar is het dan zo dat als ik m'n eisprong later gehad heb m'n NOD ook later is dus? 

Ik had ook altijd een onregelmatige cyclus. Maar dan moet je 14 dagen na je eisprong pakken als nod :) alvast gefeliciteerd!!

Ik ga morgenochtend weer een testje wagen! Dan is het 3 dagen later dan de eerste test en dus op mijn NOD, heb genoeg testen thuis haha?
Ik heb trouwens sinds vandaag wel echt steken in mijn schaambot kan het heel moeilijk omschrijven, soort warme steekjes wat komen en gaan. Iemand hier ervaring mee of toch een teken van menstruatie? 

Ik heb vanmorgen een kruidvat 2v5 test gedaan en die is negatief. Menstruatie 1 dag te laat en dat is ongewoonlijk. Verder geen klachten op wat krampen na en m'n borsten zijn gevoelig en hier heb ik normaal geen last van alleen rond m'n eisprong heb ik dit gevoeld..
Zenuwslopend dit, word er gek van! Is er nog een kans dat ik positief ga testen over een aantal dagen of zal ik toch een langere cyclus hebben deze maand?? 

Terug
Bovenaan