2 dagen?? voor NOD positief???

Ik had ook zo’n clear blue test op de eerste dag testen. De volgende dag en de dag erna kv 2v5 gedaan en die was negatief, volgende heel licht positief. Toen toch met middagurine een digitale cb gedaan en die gaf 1-2 weken aan.
Wil je geen valse hoop geven, maar t kan dus dat de ene test wel positief is en de andere niet. :)

Dankje voor je bericht!
Wat leuk om te horen dat die van jou positief was, gefeliciteerd!
Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd en nogsteeds geen menstruatie. Gisteren tijdens mn werk dacht ik echt dat ik iets voelde lopen dus meteen naar de wc gerend en nee hoor helemaal niks. Alleen wat gelig waterige afscheiding ?
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik nog 2 dagen wacht en als ik dan nog niet ongesteld ben dan gooi ik er nog een test tegen aan

Dank je wel!
Spannend zeg! Weet uit ervaring dat dat echt slopend is! Door de langzaam oplopende testen geloofde ik het ook echt pas toen ik afgelopen woensdag de kleine zag bewegen hihi!
Duim voor je dat het toch nog positief mag zijn!

Ja inderdaad heel slopend! Ik heb ook echt zoiets van hopelijk een positieve test uiteraard en anders laat die menstruatie maar gauw komen want dit is niks..
Vreemde vind ik gewoon dat 2 dagen vor NOD een heeeel vaag streepje te zien was en erna 2x negatief dus dacht zal wel niks zijn. Maar ben normaal nooit overtijd en zodra ik buikpijn krijg ben ik binnen 1 dag ongesteld. Maar heb al 1,5 week krampen wat komen en gaan.. Nog even geduld hebben!

Geniet van je zwangerschap ??

Wat balen zeg! Wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu, neemt niet weg dat het gewoon heel rot is even allemaal!
Het kan natuurlijk wel een mislukte innesteling zijn geweest waardoor je overtijd was.
Veel succes en hopelijk heb je snel alsnog die positieve test in handen!

Niks aan te doen! Ik wil mezelf niet gek gaan maken en wil positief blijven ?
Ik houd alle cyclussen bij in een app en heb al eens eerder cyclus van 36 dagen gehad.. Dus achteraf misschien niks geks. Op naar ronde 3 ?

Terug
Bovenaan