2 de keer psz

Hey dames,

denk plaats eens een leuk berichtje!
Zal ook wel 2 keer verschijnen straks maar ja...

Jordy is vandaag voor de tweede keer naar de peuterspeelzaal geweest. Vorige week heeft hij er helemaal niets over gezegd. Hij praat normaal over de dingen die hij heeft mee gemaakt. Ik vond dat toch een beetje raar.
Dacht kijk volgende week wel hoe hij reageert als we weer gaan. Als hij het op een brullen zet weet ik genoeg :).

Vanmorgen ging ik hem uit bed halen en meneer was gelijk vrolijk, naar sjool zei hij! Ook bij de psz liep hij vrolijk naar binnen en begon lekker te spelen. Hij had zelfs een werkje geknutseld en vertelde dit keer wel wat hij allemaal gedaan had.
Dus ben vandaag wel een beetje trots op mijn kleine man!

Leuk hoor!! Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft. Mijn zoontje kan pas in mei gaan, ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden.
En trots zijn mag je zeker op je kleine man!

Wat leuk dat het allemaal zo goed gegaan is.
Onze meid is vandaag ook voor de tweede keer geweest. Ze had alweer het geluk dat er een jarige was, dus alweer een cadeautje. Dadelijk denkt ze dat ze iedere keer iets krijgt bij het naar huis gaan.
Ze ligt nu nog lekker te slapen en heb haar nog niet gezien. Op woensdag haalt mijn moeder haar op en eet dan met haar bij ons thuis en stopt haar daarna in bed.
Ben dus zeer benieuwd naar de verhalen die ik dadelijk te horen krijg.

Wat worden ze zo snel groot he??
Groetjes Anne

fijn dat het zo goed gegaan is weer
morgen gaat karlijn voor de 2de x
hoop niet dat ze weer gaat huilen bij het afscheid zoals gisteren want dan breekt mijn arme moederhartje hahaha

liefs maurilla

Terug
Bovenaan