2-de paasdag,maar toch een weegmoment

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik begin toch maar met het topic.
Nu hebben we 1 paasdag gehad en misschien valt het nu nog mee.
Telt de 2 paasdag mee met volgende week.
Mijn begin gewicht was 3 weken terug 95 kilo en vanmorgen 91,5.
Was ik zelf heel blij mee.Ik had verwacht dat ik minder afgevallen was.Zaterdag ben ik 30geworden en pasen erbij.Dus ik dacht die kilo's vliegen erbij,maar dat viel gelukkig mee.
Het fijnste vond ik dat ik weer een oude spijkerbroek pas.Helemaal blij.doe ik het echt niet voor niets,nu op naar de volgende oude spijkerbroek.Deze viel nogal wijd.
Hoe hebben jullie het gedaan?

Groetjes Jessica

Ik wou dat ik ze mocht hebben, ik ben voornamelijk tijdens de borstvoeding zoveel afgevallen, het viel niet bij te eten, nu ik een paar maanden gestopt ben dacht ik het komt er wel weer aan, maar niet dus!   Ik denk de hele dag aan eten, omdat ik MOET eten, ik eet gewoon supergoed en genoeg maar heb kennelijk een hele snelle verbranding, huisarts kan niks vinden, en ook een dietiste weet het niet. Afvallen is moeilijk maar aankomen ook! Want ook ik wil weer zo graag in me oude spijkerbroek!
Maar vind het heel knap van je! Ga zo door, en ik wou dat je ze op de post hierheen kon sturen

hallo dames,

Mag ik vragen wat voor soort dieet of voedingsplan jullie volgen?

gr bianca

hoi bianca, nou ik volg een energierijk dieet, althans dat bestaat gewoon uit me normale eetpatroon, 3 hoofdmaaltijden, en dan volgens de dietiste heel veel tussendoortjes, regelmatig eten, wel gezond, bijv. sultana's, evergreen enz. daar zitten erg veel kcal in.
In de hoop zo langzaamaan, want snel gaat het niet heb ik me laten vertellen, aan te komen.
groetjes!

Hoi,

heb me vanochtend ook gewogen en ik durfde haast niet te kijken maar, was nu 90,6kg dus precies 1 kg afgevallen .

Liefs Linda

Hoi dames,

Jessica, nog gefeliciteerd!

Ik heb me gisteren ook gewogen 88.1. Dus 0.8 eraf deze week. Ondanks
dat ik zaterdag een echte sasdag had; boterkoekje, chocoladeeitjes,
bitterballen, stokbrood kruiden boter etc. Het water loopt me al weer
in de mond.
Dus deze week ga ik er weer voor.
groetjes Miranda

Hoihoi,

ik kan me deze week niet wegen want ik kan niet naar mijn afspraak bij bodymanagement (waar ik onder begeleiding afval) ivm mijn rug. Ik heb de weegschaal thuis nl. verbannen anders ga ik daar elke dag opstaan en als ik dan een keer niet afval baal ik meteen. Ik zal niet heel veel zijn afgevallen omdat ik volledige (bed) rust heb gekregen en ik niet echt veel beweeg. Maar ja elk onsje is er een niet waar.

groetjes chimene

Hoi "afvallers"

Ik wil ook echt heeel graag wat kilo"s kwijt...ga vandaag eindelijk beginnen!
Ik ben vooral een grote snoeper..alle zoetigheden die je maar noemt vind ik lekker..en ben er best wel aan verslaafd,vooral als ik een"mindere" dag heb.
Ga eerst eens proberen om het snoepen echt te minderen en veel water te drinken,en normaal te eten.
Ik hoop dat het gaat lukken.
Ik wil beginnen met 10 kg,maar eigenlijk moeten er 15 af...
Ik weeg nu 84kg.....op naar de 70!!
Hoop dat ik hier ook een beetje een stok achter de deur heb!

Liefs,en succes iedereen!
Swinnie

Terug
Bovenaan