2-de paasdag,maar toch een weegmoment

Vanmorgen woog ik 77 kilo, dus het gaat volgens mij de goede kant op?

groetjes Maris

hoi
ik ga me morgen wegen.heb het vanmorgen vergeten,komt vast door de dagen.maar vreeshet ergste na de paasdagen.
doei
gr petra

Hai Jes.

Nou, fijn hoor die feestdagen. Zaterdag waren we 1 jaar getrouwd en dan ook nog die Paasdagen. Maar goed, vanmorgen 92,2. Gaat me wel veel te langzaam, dus deze week even doorbikkelen. Heb de home-trainer maar weer klaargezet en dan elke dag een half uur fietsen (voor de tv, dat dan weer wel).

Succes deze week.

Groetjes Jolien

Ik ben gister weer op de weegschaal geweest bij de Fysio. Ik was iets aangekomen !
Stomme feestdagen met al hun lekkere verleidingen. Nu ben ik aankomend weekend jarig, dus dan zal er weer niets vanaf gaan.
Ik doe mijn best om de moed niet op te geven.

Groetjes, Karin

nou vanmorgengewogen
87.0 kg.volgens mij hetzelfde als vorige week als ikhet goed heb.
nou de paaseiren zijn op dus met goede moed weer beginnen.
gr petra

heb het terug gekeken maar woog vorige keer 87,5 en nu dus 87.0 kg,er is dus wel een halve kilo af.joehoe!!!!!!!!!!!!!!

Hallo

Heb me vanmorgen gewogen en het zelfde als vorige week 80 kg.
Heb wel 2 verjaardagen achter de rug (vrijdag en zondag) en dan nog de paasdagen dus wat dat betreft.
Ben afgelopen maandag weer begonnen met werken dus misschien helpt dat wel weer een beetje dan heb ik niet zoveel tijd om wat extra  tussendoor te snoepen.
Wil volgende week weer het sporten op gaan pakken.

groetjes bg

Hoi

Ik wilde een grafiekje maken,maar van vele heb ik nog geen gegevens.
Willen jullie vandaag even doorgeven welk gewicht jullie hadden?Anders gebruik ik hetzelfde gewicht als vorige week.Als ik nl. niets invul   wordt de lijn niet doorgetrokken.
Van de volgende dames heb ik nog niets:
-Patricia
-kerstwondertje
-Anneke
-Chimene (ik weet waardoor)

Voor de rest.Ik maak morgen een grafiek.
We hebben ondanks de paasdagen goed ons best gedaan.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan