2 duidelijke strepen op ovulatietest????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben bianca en ben 28.
We proberen te gaan voor een tweede kindje.
Ik heb nu ovulatietesten gedaan en ik kreeg net de tweede streep heel duidelijk.
Wat betekent dat ik mijn eisprong zou hebben of krijgen.
Heeft iemand een idee over wanneer ik dit zou kunnen verwachten?

Groetjes Bianca

binnen 12-24 uur komt dan je eisprong, dus nu klussen en overmorgen...na je eisprong kun je je eitje nog ongeveer 12 uur later bevruchten dan niet meer! succes hoor!!!

liefs sweety

Hoi sweety,

Dank je wel. Dan ga ik mijn man verleiden.
Hij zei namelijk toen we besloten te gaan voor een tweede kindje steeds "ik ga net seksen als het MOET, maar als we daar zin in hebben" en daar was ik het wel mee eens, maar nu ik weet dat mijn eisprong er is, WIL MOET EN ZAL ik seks hebben. Ik wil deze kans voldende benutten.

Snap je wat ik bedoel?

Groetjes Bianca

haha... ik snap helemaal wat je bedoeld!
Ik heb het ook gezegt en ben nog niet bezig met de test aangezien ik zelf geen eisprong kan krijgen. Daardoor slik ik proift. Zodra die werken, zal ik ook mijn man proberen te verleiden wanneer ik weet wanneer de eisprong is... dan lijkt het niet een moetje voor hem ;)

succes!!

Hoi hoi,

Mijn man  heeft het net gelezen, hij was erg nieuwsgierig.
Dus hij zei "nou vandaag geen seks"
Dus ik zei als ik bovenop je ga zitten en beetje begin te wiebelen dan lukt het wel.
Maar alle gekheid op een stokje. Als hij echt niet wil dan niet.
Gisteravond nog seks gehad, en mannenzwemmers leven als ik het goed heb 5 dagen.

Groetjes Bianca

hahaha bianca,

heeeel herkenbaar, volgens mij heeft bijna iedere vrouw dat! Ach ik zeg gewoon niet tegen mijn man dat hij nu moet omdat het de juiste tijd is maar verleid hem gewoon hahahaha en idd zaadjes blijven ongeveer dag of 4-5 leven dus....

succes hoor!!

liefs sweety

Hoi sweety,

Nou ik heb mijn best gedaan deze maand.
Ik hoop maar dat er een snelle en goede zwemmer bijzit.
En nu twee weken afwachten.
Ik ben nu al nieuwsgierig.
Mijn NOD zou zijn op 11 februari, dan ben ik toevallig ook jarig.
Ik wou eigenlijk wachten met testen tot 14 februari (romantisch valentijn), maar ik ben bang dat als het 11 feb. is ik geen geduld meer heb en dus toch ga testen.
Maar als het negatief is dat ik dan een minder leuke verjaardag heb, omdat je dan toch een beetje teleurgesteld bent.
Hoe zie jij dit?

Groetjes Bianca

hoi hoi,

tuurlijk ben je nu al nieuwsgierig of het gelukt is!!! het liefs zou je ff door een raampje in je buik willen kijken he haahhahha die wachtweken duren een eeuwigheid!! en als je dan ongi wordt (hopelijk niet!!) dan zit je weer te wachten op je ei woehahahaha echt erg zijn wij he!! ach joh, komt goed!!ik ben er gelukkig niet zo mee bezig moet ik je zeggen omdat wij er eigenlijk pas echt voor gaan na onze bruiloft in juni!! dus we klussen aleen als we zin hebben. das toch wel prettig hoor!! en mocht het raak zijn, nou das dan heel fijn en mooi!! Maar deze maand niet hoor want we hebben nauwelijks geklust, geen tijd en moe! maar ik houd jou in de gate hoor hahahaha zal voor je duimen!!
Mijn NOD is tussen de 8-10 februari dus...vlak bij jou!!!

succes hoor!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan