2 duidelijke strepen op ovulatietest????

ps, ik zou ook echt niet kunnen wachten met testen hoor!!! dan maar een mindere verjaardag, maar dan weet je wel waar je aan toe bent!! maar ja, ik had 4 dagen voor NOD al een positieve test, maak snel HCG aan!! ieder voor zich!!

knuffel

Hoi Sweety,

Ja, het wachten wordt met de dag moeilijker, maar het hoort erbij.
Ik probeer er gewoon niet zo veel mee bezig te zijn.
Elke dag denk ik weer "ik ga niet naar de jonge gezinnen forum, maar ik doe het toch weer"
Bij mijn eerste zwangerschap was het direct raak, of het was een toevalstreffer of ik ben hypervruchtbaar.
Ik hoop het laatste!!
Ja, ik denk ook dat ik ga testen op mijn verjaardag.
Ik hoop dat ik dan mijn mond kan houden tegen mijn vrienden als het een positieve test is.

Begrijp ik nu goed dat je al een kindje hebt of al een keer zwanger bent geweest?

Groetjes Bianca

hoi hoi,

ja klopt, heb al een zoontje van 10 mnd en daarvoor een miskraam gehad, dus eigenlijk al 2 keer zwanger geweest!! nu gaan we rond juni voor een 2de kindje proberen!! en tot die tijd, mocht het lukken dan is dat heeeeel mooi!! ik was binnen 3 mnd zwanger dus hoopvol he!!
succes hoor en sterkte met wachten hahahahahah erg he!!

xxx

Hoi sweety,

Wat leuk dat je nog zo'n kleintje rond hebt lopen uuhhhh kruipen bedoel ik.
Dat je al gauw toe bent aan een volgende kindje.
Wel leuk dat jullie gaan trouwen.
Ik ben een week afwezig, want ga er even tussenuit.

Groetjes bianca
Succes met zwanger worden

Hallo ik heb een  vraagje ik ben vorig jaar met de prik pil gestopt laatste x was juni, januari ben ik voor de 1e ongesteld geworden  ongesteldheid in nu ook onregelmatig maar nu ben ik 19 dagen overtijd maar ben niet zwanger nu heb ik een ovulaiet test  gedaan  nu heb ik een streep bij de c en een licht streepje bij de t maar wel zichtbaar wat betekend dat nu voor me.
Groetjes hoop snel op duidelijkheid

Terug
Bovenaan