2 Jaar Alweer!!!!!!!!!

zo he wat gaat het snel!

zo waren we samen zwanger en nu worden onze koters alweer 2 jaar!
echte peuters!!

dan komt de peuterschool alweer om de hoek kijken en maart 2013 al aanmelden voor school

wat is dat onwerkelijk he?

geniet van mijn ondeugende ondernemende peuter, loopt sinds gisteren zonder luier rond en gaat al hartstikke goed!
tja ze kreeg een sticker toen ze een plasje op het potje deed (per ongeluk) dat vond ze super en toen werd ze fanatiek, tja als die wat in haar hoofd haalt!

Hoe is het met jullie koters?

groetjes sabine
 
Ja het gaat echt allemaal zo snel, 2 jaar alweer bijna. Heb Jesse in januari opgegeven voor de peuterspeelzaal, daar kan hij pas met 2,5 terecht. Door de verhuizing naar deze omgeving was ik te laat met inschrijven dat moet hier al als ze 1 jaar zijn namelijk.
Hij gaat steeds vaker op het potje maar ik heb hem nog niet genoeg zindelijk om zonder luier te lopen, denk dat ik dan de hele dag met een dweil achter hem aan kan lopen hahah.

groetjes
 
oh dan is het juist makkelijker, gelijks zitten ipv eerst die broek uit, leren ze het sneller en ach met mooi weer maakt dat niet uit. mara leert nu ook de broek eerst uit te doen en dan op tijd zitten.
we hebben parket, dus doekje eroverheen en klaar als het mis gaat.

overdag lukt al aardig van 8-16 zindelijk, alleen met slapen een luier en buitenshuis een luier.

gisteren een toiletzitje met trap gekocht, vanavond ging ze erop en heeft dus 1e plasje op het echte toilet gedaan!
die dame heeft er zin in, en huilen als ze in de luier poept!


2 jaar pffff gaat snel, hier bleek aanmelden met 18 mnd en starten met 24mnd. ach ik had een gastouder ook pas gevonden toen ik 7mnd zwanger was. soms toch best handig in het rustige oosten te wonen hoor. mrt 2013 moeten we ws al inschrijven voor de basisschool! snel he

als ik dan naar jonna kijk, net 3mnd oud, het leek wel gisteren dat mara zo klein was
 
Terug
Bovenaan