2 jaar terug..

Het is weer even wat rustiger op het forum, dus ik gooi er maar een nieuw algemeen topic in :)
Even een terugblik:
Hoe was je situatie 2 jaar terug? Sommigen natuurlijk net bevallen, anderen nog met een dikke buik en misschien wel een paar aan het puffen, haha.

Zelf ging rond deze tijd mijn zwangerschapsverlof in.
Begin februari was het heel lekker weer, dus met mijn dikke buik ben ik lekker nog op het balkon in het zonnetje gaan relaxen, heb ik buiten op terasjes gezeten. Af en toe even kletsen op het forum natuurlijk ;-) Maar er werd ook veel schoongemaakt en opgeruimd hier, haha. We deden ook de cursus Samen Bevallen waar we 1x in de week heen gingen. Ik voelde me prima. Alleen wat moe door die steeds groter wordende buik. En wat kreeg je daardoor je schoenen toch lastig aan. Verder voelde ik me prima! Ik was nog in de veronderstelling dat ik zeker niet vroeger dan de uitgerekende datum zou bevallen, maar uiteindelijk kwam Minoux bijna 2 weken eerder.

Groetjes, Bianca

Hihi, ja dat was wat hé?

Ik werkte nog 2 halve dagen. Meer ging niet met mn bekken. En dat in een schoenenwinkel, terwijl ik zelf mn schoenen niet eens aan kreeg haha.
Ik fietste nog veel, dat was beter dan lopen.
Ook waren we in januari druk met kamertje bezig. Tenminste mijn (schoon) ouders, want ik kon niet vanwege mn bekken en vriendlief had een hernia.
Goh wat ging dat langzaam voor mijn gevoel. Ben toen nog de schommelstoel zelf gaan verven en zelf liggend op de grond het ledikantje in elkaar gaan zetten. Tja nesteldrang hihi.
Ook hield ik op maart forum samen met Mama momo bij wie er bevallen was (dat mooie schema ja)

Tja als ik er allemaal weer aan terug denk.... Heerlijke tijd en het is zo gebleven.

Liefs Irene

Vorig jaar rond deze tijd was ik al met zwangerschapsverlof en had ik net de bekleding van de wieg klaar met naaien.
Was ik aan de ene kant best labiel en kon snel huilen (acheraf depr) en aan de andere kant keek ik ook heel erg uit naar de bevalling en alles zodat ik niet meer met die giga buik rondliep, want jah een buikkie had ik aardig, haha
Enneh.. die nesteldrang hihi wat was die aanwezig zeg, alles maar dan ook alles werd gepoetst, ben zelfs aan het stoffen en alles geweest op de bergzolder.

Liefs Marina

ik voelde me super! 2 jaar terug.
had alleen de hele tijd nachtmerries over dat mn vliezen zouden breken op mn nichtje haar 18e verjaardag! (31 jan)
zal je maar gebeuren hey, ben je op een verjaardag, breekt je water hihihihi.
nou, gelukkig was dit dus niet zo.
voor de rest had ik alles al lang klaar. kamer was klaar, kleertjes waren gewassen enz.
dus t was echt wachten op de komst van onze kleine meid.
ik zat in de ziektewet vanwege mn bekken vanaf november, aansluitend mn zwangerschapsverlof.
ik verveelde me rot alleen thuis, dus was heel vaak bij mn moeder en oma te vinden. en savonds gingen erwin en ik veel naar de bios, en de stad in.

en ook ik zat toen al bijna 9 maanden op t forum :D

liefs, do

Hoi!

2 jaar geleden zat ik uit te kijken naar mijn zwangerschapsverlof, dat duurde echter nog tot half februari.
Was 25 maart uitgerekend, maar beviel pas 5 april van Isabelle.

Ik meen me te herinneren dat ik rond deze tijd het babybord aan het zagen en schilderen was.
Dat hebben we in de tuin gezet nadat ik was bevallen.
Voelde me nog supergoed, riep bij de verloskundige met 40 weken nog: "hoe kan iemand dit gerommel in je buik nou zat zijn?"

Ach ja, 2 jaar geleden hield ik met Irene (Reneke) en Bianca (Emmy79) de lijst bij wie er was bevallen.
Tot nu toe was dat alleen Margot, maar Trudi was de volgende die op 12-2 beviel van Jasmijn.

Leuk om even terug te blikken.

Liefs Monica

Moest ik om de dag naar het ziekenhuis voor aan de ctg . Dat was ik op een gegeven moment echt zat aan het worden en werd wel zwaar. Shanice wou er ook niet uit komen net als haar broer dus die hebben ze 8 februari uit mijn buikje gehaald 12 dagen overtijd. Waarschijnlijk een lekker holletje hihihih

Rond deze tijd was ik nog 4 dagen aan het werk aan
een hele grote opdracht Ik ben zelfstandige en heb een styling ontwerpbureau. Voor een nieuw theater moest ik de hele inventaris bij elkaar bedenken en realiseren. pfffff was echt een stress tijd. Ik ging officieel 1 feb met verlof maar tijdens het naaien van een aantal meubelhoezen braken mijn vliezen op 26 feb. Haha.
Het leek hier in huis wel een illegaal naai atelier. Ik had een vriendin ingehuurd me te helpen en ze dacht dat ik een grapje maakt tot ik echt de verloskundige belde.
Ik voelde me mijn hele zwangerschap trouwens heel goed en sterk. Een jaar later kwam ik er rond deze tijd achter dat ik in verwachting was van nummer 2 :)

Terug
Bovenaan