2 jaar terug..

rond deze tijd (2 jaar geleden)lag ik in het ziekenhuis.met een hoge bloeddruk...dit was de eerste keer dat ik in het ziekenhuis,daarna ,eind februari volgde de 2e opname.Was 18 maart uitgerekend,maar ben uiteindelijk 3 maart 2008 bevallen van onze dochter Nicky.Mijn verlof ,ging noodgedwongen eerder in,niet dat ik dat erg vond hoor...hahah.liefs,karin

rond deze tijd 2jaar geleden,was ik lekker aan het genieten van het zwanger zijn met een ontiegelijke dikke buik,voelde me super goed en mocht zeker niet klagen in februari kreeg ik wat last van voorweeen maar niks kwam 1maart was ik uitgeteld en die dag liep ik lekker op het voetbal veld terwijl ik snachts echt voorweeen kreeg,ik kreeg steeds meer weeen maar bleef rond huppelen ik dacht dat gebeurd het sneller totdat ik rond de klok van half 3op de kruk wilde gaan zitten maar niet meer kon van de pijn toen na huisgegaan met veel weeen en uiteindelijk is ze na een bevallingsduur van 31uur met spoed gehaald door een keizersnee en beviel op 3maart net als mijn voorganger om 00.14 van een reuze baby genaamd caithlyn hahahah

liefs

2 jaar geleden...

Was onze kleine man net geboren! Alles was nieuw en zo klein, maar toch voelde het al vertrouwd.

De nachten waren lang, maar het is al goed als je de kleine in je armen houdt. In 1 van de 1e nachten had meneer gespuugd, maar wij hadden niks gemerkt. Toen het tijd was, was hij helemaal nat en koud, zo sneu!!! Dus alles verschoond en ondertussen lekker opwarmen bij papa. Maar ooowww wat voelden wij ons schuldig!

Het voeden wilde maar niet lukken, wat deed dat een pijn. 's Nachts wanhopig aan m'n bed gezeten en meneer bleef maar huilen, dat weet ik nog als de dag van gister. Ik heb hem op een gegeven moment aan m'n man gegeven en ben de kamer uitgelopen.

Overdag was ie o zo lief, maar die nachten...wat een drama!!! Het werd beter toen ik overstapte op de flesvoeding.

Liefs Lientje

Liefs Lientje

2jaar terug, uhmm, toen zat ik waarschijnlijk bv te geven,,haha,, deed niet veel anders de eerste weken, maar wat was ik gelukkig, een derde gezonde zoon, er werd elke dag voor me gekookt de eerste weken en mijn moeder kwam nog regelmatig langs om mee te helpen en haar kleinzoon in bad te doen.(daar kwam ze eigenlijk voor,,haha)
Ook ik had al weken van te voren voorweeen en de bevalling duurde 19uur, daarna meteen dag 2 een borstonsteking, dus tegen eind januari liep bij mij juist alles weer vrij soepel en begon het genieten!
Groetjes MJ

2 jaar geleden,

Zat ik nu heerlijk thuis te genieten van mijn zwangerschapsverlof. Ik zat me ook dagelijks op te vreten, omdat ik niet mee kon met de optocht met carnaval. Dit viel toen namelijk erg vroeg 3 februari was carnavalszondag. Ik was 11 februari uitgerekend en kon toch echt geen optocht meer lopen met mijn dikke buik. Maar geluk bij een ongeluk ging er iets kapot en moest onze wagen met een auto worden getrokken,zo kon ik met mijn dikke buik toch nog mee.
Ik weet nog dat ik twee weken voor in uitgeteld was op de bonte avond zat en mijn buik bij elke muzieknoot op en neer ging. En ja onze meid vindt carnavalsmuziek geweldig!
Rond de 11e gebeurde er niks. Ik kreeg alleen hele erg last van jeuk over mijn hele lichaam. Werd er helemaal gek van.Uiteindelijk heb ik nog tot 22 februari duimen zitten draaien,want ons dametje vond het wel gezellig in mijn buik. Ik ben toen ingeleid omdat ik het niet meer volhield van de jeuk.
Maar wat waren we trots toen ze er eenmaal was.

En al die tijd van wachten kreeg ik om de dag een mailtje van de kindjes uit mijn klas of de baby nog niet geboren was. Want die vonden het net zo spannend als wij. Ze hebben zo met me meegeleefd,dat maakte mijn zwangerschap nog specialer.

Liefs Anne

Terug
Bovenaan