2 keer zwanger maar geen baby!

Hoi lieve meiden,
Geeft me toch veel steun jullie reactie's!
Ik ben niet iemand die op geeft heb een sterk karakter.
Ik probeer komende maand weer alleen ben nu wat nuchterder.
Het fijne maar ook niet fijne is dat ik heel erg snel weet dat ik zwanger ben.
Vindt ik nu ook wel moeilijk.
Vorige twee keer kreeg ik 4 dagen na de daad al zwangerschapskwaaltjes.
Het blijft spannend hoop dat het de volgende keer gewoon goed gaat!
3x is scheepsrecht toch?
Succes allemaal en thanx.
Liefs pupke

Ha pupke!..

Ik kan er over mee praten heb helaas ook 2 miskramen gehad ! En vlak achter elkaar.. en vondt het verschrikkelijk vooral de 2 de keer dan denk je toch echt het zal nu wel goed gaan !maar NEE ...dus niet..toen we de derde keer zwanger waren geloofden we het voor geen meter !Hebben ook gewacht met vertellen toen we een goede echo hadden en we het voor ons zelf op een rijtje gezet hadden ! En de derde keer is het helemaal goed verlopen ! nou jah ik was  echt tot 7 maanden kotsmisselijk en super veel overgeven ! maar da maakte me geen bal uit was zo blij om zwanger te zijn!!   kan je zeggen probeer er niet te veel mee bezig te zijn en ik weet makkelijk gezegd ! maar dan maakt het het zwanger nog wat leuk want anders wordt het zo n moetje! Maar het bleef wel eng hoor om telkens naar de wc te gaan en had telkens zo van jah bloed kom maar weer, dan hebben we dat ook weer gehad maar gelukkig niet !! en pas bij de 20 weken echo waren we echt gelukkig toen wisten we dat het helemaal goed zat ) al is dat nog niet altijd zekerheid) zeggen ze!! en we hadden toen te horen gekregen dat we een meisje   kregen wat we helemaal super vonden ...Ik denk nu maar zo de andere 2 waren niet sterk genoeg om te overleven en dit meisje wel !!..

hou moed hoor het komt goed ook bij jullie .. maaar neem wel je tijd om het te verwerken want het gaat niet in je koude kleren zitten ik ben meteen gaan werken voor de afleiding maar achteraf had ik het wat rustiger aan moeten doen !!

heel veel sterkte en een dikke knuffel bloem!!

hoihai pupke!!
sterkte~!!!
ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad...

maar voor een positief verhaal...
mijn moeder heeft 6 miskramen gehad... en daarna ben ik gekomen... dus het kan zeker!!

Terug
Bovenaan