2 kinderen op een kamer?

vroeger sliepen ze met 4 kinderen in 1 bed, in vele culturen delen ze ook nog steeds de slaapkamers met meerdere, slaapkamer delen moet dus geen probleem zijn.
het is vooral hoe ga je het regelen en wie komt er bij wie op?
als je weet wat het wordt kun je daar naar kijken, en 1e half jaar bij jullie op de kamer ivm voeden en doorslapen.
misschien dat jullie dochter beter slaapt met een zusje op de kamer erbij? wie weet

succes ermee
 
Misschien de kids eens een weekendje laten proberen op de kamer bij elkaar te slapen.
Dan weet je misschien of ze er makkelijk mee omgaan of niet.
Sta niet voor de keuze, zou denk ik wel eerder 2 van hetzelfde geslacht bij elkaar laten slapen omdat dat mij gezelliger lijkt.
En inderdaad vroeger sliep je met zijn allen bij elkaar soms met 4 a 5 op een kamer was geen uitzondering en als ik het om me heen weleens hoor heeft iedereen het als "gezellig" ervaren.
Sterkte ermee
 
Misschien de kids eens een weekendje laten proberen op de kamer bij elkaar te slapen.
Dan weet je misschien of ze er makkelijk mee omgaan of niet.
Sta niet voor de keuze, zou denk ik wel eerder 2 van hetzelfde geslacht bij elkaar laten slapen omdat dat mij gezelliger lijkt.
En inderdaad vroeger sliep je met zijn allen bij elkaar soms met 4 a 5 op een kamer was geen uitzondering en als ik het om me heen weleens hoor heeft iedereen het als "gezellig" ervaren.
Sterkte ermee
 
mijn kids gingen ook samen toen we de 3e kregen!
een week gedoe en het was goed!
nu weten ze niet meer beter! en ook wij hadden een moeilijke slaper!!!
nu zingen ze geregeld nog ff samen voordta ze gaan slapen maar verder alles toppie!!!
liefs
 
Hoi,

Ik heb nog een goede tip gekregen ten aanzien van slaapritmes van baby's: een boek met als titel Inbakeren en Regelmaat (Ria Blom). Schijnt heel verhelderend te zijn als het gaat om waar een baby behoefte aan heeft vlak na de geboorte en hoe belangrijk een goed slaapritme is en hoe je dat creeert voor je baby. Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar ga het wel doen. Ik denk dat daar vast ook wel tips in staan voor wat oudere kinderen.

Groet,
Blossom
 
hoi ik ben nu 30 weken zwanger van de eerste en bij mij gaan de oudste 2 broertjes 18 maanden en 3 en een half ook bij elkaar op de kamer ik denk wel dat het goed zal gaan ik zal alleen de kleine moeten leren om ook in een gewoon bedje meteen te gaan slapen. als ze groter zijn krijgen ze wel een eigen kamer alledrie maar het zi zo ik heb 3 grote slaapkamers boven en 1 grote beneden en dat is nu de speelkamer ik wil niet dat wijzelf of 1 van hun onder gaat slapen en de rest boven nu ze nog zo klein zijn.

groetjes dominique
 
hoi ik ben nu 30 weken zwanger van de eerste en bij mij gaan de oudste 2 broertjes 18 maanden en 3 en een half ook bij elkaar op de kamer ik denk wel dat het goed zal gaan ik zal alleen de kleine moeten leren om ook in een gewoon bedje meteen te gaan slapen. als ze groter zijn krijgen ze wel een eigen kamer alledrie maar het zi zo ik heb 3 grote slaapkamers boven en 1 grote beneden en dat is nu de speelkamer ik wil niet dat wijzelf of 1 van hun onder gaat slapen en de rest boven nu ze nog zo klein zijn.

groetjes dominique
 
Terug
Bovenaan