2 kleine kids

Hoi,

tussen mijn oudste twee zint twee jaar en drie maanden. De tweede zwangerschap was niet zwaarder dan de eerste. Bij de eerste leefde ik alleen voor het zwanger zijn en bij een volgende doe je het er gewoon bij. Dan had ik af en toe zoiets van : o ja, ik ben zwanger. Het eerste jaar na de bevalling van de tweede was ook zwaar, maar daarna was het super. de jongens spelen zoveel samen en hebben zoveel aan elkaar. Geweldig om te zien.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi

Toen mijn tweeling werd geboren had ik al een dochter van bijna 3 rondlopen
Op zich was het allemaal prima te doen...alleen was de zwangerschap door bekkeninstabiliteit (toen niet zo hevig als deze keer) wel zwaar
Mijn dochter sliep gelukkig overdag wel veel, waardoor ik wel regelmatig kans kreeg even te gaan rusten
In het begin na de geboorte van de tweeling was mijn toenmalige partner ook 6 weken thuis en dat scheelde natuurlijk ook wel
Ik was toen voor mijn gevoel alleen bezig met verschonen en flessen geven
Ik deed daarom bewust mijn oudste savonds een uurtje later naar bed dan de 2ling zodat zij ook haar aandacht kreeg
Deze keer zijn alledrie de kids al zo groot dat ze heel de dag naar school gaan
En ook kunnen ze de meeste dingen zelf al dus das wel makkelijk
Maar toch vind ik het op tijden naar school en van school halen en brengen wel zwaar in te passen in het ritme van Jesse
De kinderen moeten nu overblijven tussen de middag (we wonen iets te ver van school om lopend te gaan)
Anders kan Jesse niet slapen overdag
Maar verder is t allemaal best te doen hoor
Je moet je zelf ook aanpassen uiteraard en makkelijker worden in een hoop dingen
En ik heb ook een vrij makkelijke baby, als ik nu die tweeling had gekregen dan was het zwaarder geweest...die moesten echt een strak ritme, hield je je daar niet aan dan zat je met de gebakken peren

Maar tis voor iedereen anders

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan