2 kloppende hartjes! :-)

Jeeeeeej meid!!!! Wauw! Allereerst supergoed nieuws, een goede echo en dan nog 2 ook! Hoe bijzonder dat je al een vermoeden had!! Je had natuurlijk al heel snel een positieve test. Oh meid ik ben zoooo blij voor jullie! 2 jongens of 2 meiden.. gaaf! Dat wordt tweelingshoppen! :)
Blijf je meekletsen hier of ga je ook naar t novemberforum? Grote kans dat je die maand bevalt. Of bij beiden! Hihi!

Geniet van t mooie nieuws en ga idd maar uit van t positieve!

Groetjes

oh echt superrrrrrrrrrr leuk voor je en voor je man natuurlijk. heel veel zwangerschap plezier en dat alles maar heeeeel goed mag verlopen. GEFELICITEERD MEID!!!

liefss suzanne

Lieve lynn!!!

Wat leuk!!!! 2 wondertjes!! Jullie hebben het verdiend!
Geniet er lekker van meid.
krijg er kippenvel van hihi.
Ben echt super blij voor jullie!!!!!!

Liefss

Wowwwwwwwwwwwwwwwwww, een tweeling, superde superde geweldig,...heb je toch gelijk gehad, met de gevoelends die je toen had. bedoel de hcg was hoger vandaar je eerste test verder:)Ben super blij voor je!!!Dikke kus Nance

Nog ff een mailtje,...een atwoord op je vraag!!!Ja we gaan er toch nog een keertje voor, alleen willen we eerst de echoeven afwachten en kijken of alles nog goed zit vanbinnen.Eerste reactie van mijn man was NEE!!!!Maar god wat was dat erg!Nu gaan we dus over een maand of 2 opnieuw beginnen....Ik hou je op de hoogte!!!Vind jou ook super lief en ow wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!!Geweldig gewoon!Dikke vette kus nance

Terug
Bovenaan