2 kloppende hartjes! :-)

WAUW wat lees ik nu! Wat geweldig nieuws!! Meid van harte gefeliciteerd!! Ga er lekker van genieten, en fijn dat je goed onder controle blijft. Hihi echt leuk:)

Liefs

Hoi lynn

Gefellie 2keer whahah leuk meid ga duimen en alles gaat goed ,,,, ik heb er 1dat was mij. Eerst vraag is het er 1/2en ze zeiden 1leuk hè dat hartje en zo nou meid geniet er van en doe lekekr rustig aan
Knuff Marie

Hallo allemaal :)

Daar is ie weer eens een keertje, de ZEER TROTSE (!!!) man van Lynn :)

Ik heb gisteren een paar reacties gelezen, die spatten van het scherm af. Ik wil jullie hartelijk danken voor zoveel lieve en 'gegunde' berichtjes richting Lynn (en af en toe zie ik ook man/vriend) ;)

We hebben lang op ons wonder moeten wachten, even een klein zetje in de rug gekregen via de IUI en dan krijg je ook nog zoiets wonderlijks als een één eiige tweeling! Nou koning, ga maar opzij, de keizer is in aantocht. Wat een machtig gevoel, wat een trots, wat een blijdschap en vooral wat een geluk! JIEHAAAA! :)

Ja twee, ik heb het vanaf dag 1 gezegd 'Wij krijgen een tweeling' Ik ga binnenkort maar een eigen wedkantoor beginnen dan haha! Zonder gekheid, we zijn er nog niet, maar ik vind het me een partij fantastisch zeg. Iedereen zegt 'dat wordt druk, of hoe moet je dat doen' Het enige dat die 2 ukkies nodig hebben straks is een liefdevolle en warme omgeving waarin ze weten en voelen dat zij meer dan welkom zijn. En met een moeder als Lynn en een vader als ikzelf (ik bedoel dit niet arrogant) is dat aspect in ruime afgedekt :)

Ik ben ook echt ENORM trots op Lynn; we hebben lang gewacht, ons geduld werd op de proef gesteld en dan worden we op deze manier beloond! Ik weet zeker dat ze de zwangerschap tot een goed einde gaat brengen en dat we ergens in november/december onze hummeltjes kunnen vasthouden. Die 'boontjes' voelen nu al dat ze de beste zorg krijgen kan niet anders :)

Ik ga snel weer verder mijn vreugdedansjes maken. Eeh... ik bedoel natuurlijk werken. :)))

Maar ik wilde graag even met jullie delen hoe de vader van deze wondertjes zich voelt, aangezien ik hier 2x eerder ooit iets heb gepost en jullie altijd zo fantastische met haar (en anderen) meeleven. Dat wordt ook door mij zeer gewaardeerd. Tsja, mijzelf de koning te rijk voelen is een nogal DIKKE understatement.

Laat ik afsluiten overigens dat het helemaal niet allemaal koek en ei is. Ik ben straks de enige in huis die niet van een tweeling is. Lekker dan! Of telt mijn sterrenbeeld dan als geldige tweeling? ;)

Aan iedereen die zwanger is: alle geluk en goeds tijdens de komende periode en aan degenen die bezig zijn om zwanger te worden: heel veel klusgeluk/genot de komende tijd!

Groetjes de man van Lynn

Alweer zo'n lief berichtje! Wat een enthousiasme en geluk spreekt hier van uit! Jullie geduld is hiermee ook beloond! Superbijzonder een tweeling, en dan ook nog een eeneiige!

Geweldig dat je zo mee leeft. Begrijp me niet verkeerd, mijn man leeft ook heel erg met mij mee, maar is niet zo van de forums. Ook hebben wij het geluk gehad twee keer normaal en vrij snel zwanger te zijn geworden. Dus alle steun wat jullie hieruit geput hebben, hebben wij niet nodig gehad.

Ik vind het geweldig voor jullie! En gun het jullie super!!!! Meer liefde kunnen deze boontjes zich niet wensen!

Genieet van deze bijzondere zwangerschap!

Liefs

Wat leuk manvanlynn dat je weer een berichtje post. De trots spat ervan af! Ik vind het echt geweldig voor jullie:) het is jullie zo gegund! Geniet er lekker van zo met zijn 4tjes:) hihi

Liefs

Meid, dubbel gefeliciteerd! Zo lang gewacht en altijd positief gebleven.... en nu toch eindelijk jullie wens vervult.

Heel veel geluk toegewenst en dat jullie maar 2 gezonde kindjes in je armen mogen houden in december. Geniet van de zwangerschap, het is zo weer voorbij!

xxx

Hoi Lynn & hubby,

Na een paar dagen niet online te zijn geweest zie ik met grote vreugde dit bericht, 2 hartjes!! Oh wat ben ik blij voor jullie, het is fantastisch! Het lange wachten werpt haar vruchten af, wat een geweldig nieuws!

Ook heel bijzonder wanneer bevestigd wordt dat je voorgevoel helemaal klopt (ik ben benieuwd of mijn man ook gelijk heeft, die zei bij de positieve test meteen, deze keer gaat het goed en het is een meisje).

Ik hoop dat jullie een mooie, gezonde zwangerschap zullen hebben en samen heerlijk toe kunnen leven naar deze twee kleine wondertjes!

Liefs,
Marieke

Terug
Bovenaan