<p>Hallo,</p><p>Even kijken hoe andere moeders hun eerste 2 maanden als kersverse moeder ervaren. </p><p>Ik vond het zelf eerst erg wennen. Mijn dochter is geboren met 38 weken en wij waren er helemaal vanuit gegaan dat ze te laat zou komen. Haar geboorte ging snel, met 8,5 uur was ze geboren. De eerste week was ik daar vooral heel verbaasd over. </p><p>Nu 2 maanden later gaat het met haar erg goed. Maar ik merk dat ik nog niet helemaal de oude ben. Reageer snel geprikkeld, kan soms ineens heel verdrietig zijn. Dit kan om van alles zijn. Er zijn ook dagen dat ik redelijk de oude ben en gewoon lekker bezig ben met de baby en andere leuke dingen. Daarnaast ben ik nu 5 weken aan de minipil waarvan 4 weken ongesteld. Volgens de huisarts is alles normaal en hoort het erbij. Maar ik merk dat het geduld van mijn man en van mij soms behoorlijk op de proef gesteld wordt. Dus ik was benieuwd hoe andere moeders deze fase ervaren en of ze dingen herkennen. Als je dingen herkend ben ik erg benieuwd hoe jij er mee om gaat.</p>