2 maanden overtijd

BernicevdB

New member
Hii… Ik ben in oktober gestopt met de pil. In de hoop op binnenkort een tweede kindje te krijgen. Ik zat aan de pil omdat ik al vanaf mijn 12 een hele onregelmatige cyclus had. Ik werd namelijk bijna elke 2 weken ongesteld. Nu was ik 19 november ingesteld geworden. En 26 december. Op 15 januari gaf mijn ovulatie test een piek aan. Maar ben niet meer ongesteld geworden. Dus al 7 weken helemaal niks. Verschillende testen gedaan, allemaal negatief. Dus ik ben zeker niet zwanger. Wat zou het kunnen zijn? En wat kan ik er aan doen? Want zo word de kans op een baby wel erg klein.
 
Helaas moeten veel vrouwen eerst nog een aantal maanden ontpillen, voor de cyclus terug op gang komt.
Hoeft niet te betekenen dat er iets mis is.
 
Ik sluit mij aan bij Essil. Na pilgebruik kan het even duren (bij mijn zus een half jaar destijds) voordat je cyclus zich herpakt. Hoe ging dat destijds voordat je zwanger werd van je eerste kindje?
 
Ik sluit mij aan bij Essil. Na pilgebruik kan het even duren (bij mijn zus een half jaar destijds) voordat je cyclus zich herpakt. Hoe ging dat destijds voordat je zwanger werd van je eerste kindje?
Bij mijn eerste kindje had ik medicatie waardoor mijn pil niet werkte. En was het een verrassing. Is het wel mogelijk om zwanger te worden, of is die kans klein/nul?
 
kans dat je weer zwanger word is er zeker wel.. alleen nu denk ik niet omdat je zelf ook al aangeeft dat je testen negatief zijn.. en hoe snel je de eerste keer zwanger werd ( ook al was het per ongelijk ivm medicatie wat je had ) zegt niks over hoe snel je de 2e keer zwanger word ( 1e x was ik binnen 6 mnd zwanger en nu al meer als jaar bezig en nog niet gelukt)
 
Terug
Bovenaan