2 miskramen in 4 maanden tijd.

Geef niet op meiden! Een kennis van mij heeft 7 miskramen gehad en ze wilde het bijna gaan opgeven, inmiddels 37. Maar uiteindelijk een gezonde jongen op de wereld gezet. Ik heb zelf net ook een mk gehad, Helaas. Dus ik snap jullie gevoelens heel goed 

Hier 4 miskramen in dit jaar. Ik begrijp je gevoel heel goed. Helaas kan ik je nog niet geruststellen met een gezond kindje, maar inmiddels ben ik wel weer 8 weken zwanger. Tot nu toe gaat alles goed maar de angst zit er goed in hoor. Dat onbezorgde van de eerste zwangerschap gaat niet meer terugkomen ben ik bang. Moeilijk is het. Ik weet van mijn moeder dat ze voor mij drie miskramen heeft gehad. Toen kwam ik dus. Daarna twee miskramen en toen kwam mijn broertje. Het gebeurt heel veel maar er wordt in het echte leven heel weinig over gesproken.
Ik dacht serieus dat een bevriend stel van ons in 1x zwanger was geraakt. Zij is bevallen van een pracht meisje. Pas toen ik vertelde over mijn miskramen vertelde zij dat zij er voor hun dochtertje ook meerdere heeft gehad. Die indruk had ik echt nooit gehad. Dus... wees er niet te zeker van dat het bij anderen allemaal perfect is gegaan. Het gebeurt echt veel en mensen praten er niet graag over.

Terug
Bovenaan