2 miskramen in een jaar tijd

Hai,ik ben nu 37 weken zwanger, de 4e zwangerschap in 2 jaar. De vorige 3x is geëindigd in een miskraam of missed abortion. De eerste periode was verschrikkelijk spannend, maar bij elke echo groeide het vertrouwen op een goede afloop. Neem je tijd om te rouwen. Mocht je er ondersteuning bij willen (heb ik zelf heel veel aan gehad) kun je eens kijken bij praktijk Janna. Sterkte, en houd moed!

Hoi Debje,Verdrietig allemaal! Het blijkt maar weer dat een kindje krijgen echt een wondertje is en niet vanzelfsprekend. Helaas heb ik ook behoorlijk wat moeten doorstaan. In nog geen jaar tijd 2 miskramen en een bbz. Gelukkig heb ik de liefste vriend en zijn we allebei redelijk nuchter. Er is veel verdriet geweest, maar gelukkig hebben we altijd het geloof gehad dat het goed zou komen. Hopelijk kan jij die gedachte ook vasthouden. Ons geluk was dat we samen super vruchtbaar blijken te zijn, ik steeds snel zwanger werd en het dus echt pech was wat ons overkwam. Inmiddels 24 weken zwanger!! Hopelijk hou je goede moed en heb je de liefde om je heen die je nodig hebt. Bij ons heeft er veel over praten (met hier en daar de nodige tranen) enorm geholpen. Ik wens je al het goeds en een wondertje toe in 2019!

Hoi debje  Ik heb in september een miskraam gehad dat is spontaan afgelopen met 5.5 week nu ben ik weer zwanger en vandaag te horen gekregen dat hartje gestopt was en maandag gelijk een en curitage en dat met Kerstmis ook nog zie er zo tegen op helaas in 2012 hebben wij een gezonde zoon mogen krijgen  en willen zo graag een broertje of zusje voor hem. Liefs Natascha 

@Rein a mijn God dan hebben jullie ook een verdrietige tijd achter de rug, wat jij zegt een kindje blijft een wondertje en is alles behalve vanzelfsprekend, ik probeer me ook vast te houden aan de gedachten dat we gewoon voor de 2de keer op rij dikke pech hebben gehad, ik heb een lieve vriend aan mijn zijde en we slaan ons hier samen doorheen. Hoe moeilijk het ook is we moeten positief proberen te blijven! Fijn om te lezen dat je nu inmiddels weer 24 weken zwanger bent! Geniet ervan! En door jou verhaal krijg ik wel weer wat meer hoop dankjewel!  

@Natje 25  wat verdrietig..dat jij dit ook 2 keer achter elkaar moet meemaken ? ik zit nu ook nog middenin de miskraam vandaag weer een echo gehad om te kijken of het vruchtzakje er inmiddels uit was maar bleek er nog te zitten..Omdat bij mij het bloedverlies al is begonnen wachten we het even af en gaan we ervan uit dat het vanzelf af gaat komen, allemaal niet leuk nee zo voor de kerst! Je word in een klap van een blije wolk getrapt he! Ik wens je heel veel sterkte voor a.s maandag! En hoop dat jij net zo goed mag gaan genieten van een gezonden zwangerschap ? 

Jazeker, hier ook 3 miskramen gehad achter elkaar binnen 1,5 jaar tijd. Met 5,8 en 11 weken het vruchtje verloren. Heel triest maar ook wij hoorden dat het pech was en dat er elke volgende zwangerschap opnieuw veel kans was dat het wel goed ging!! Eind mei dan ook een positieve test gehad, en elke echo was spannend en ik sleepte me door eerste 16 weken heen.. Maar het blijft goed gaan en nu 34 weken zwanger! Het komt dus goed, echt waar... Blijf erin geloven! Veel sterkte voor nu gewenst. 

Jazeker, hier ook 3 miskramen gehad achter elkaar binnen 1,5 jaar tijd. Met 5,8 en 11 weken het vruchtje verloren. Heel triest maar ook wij hoorden dat het pech was en dat er elke volgende zwangerschap opnieuw veel kans was dat het wel goed ging!! Eind mei dan ook een positieve test gehad, en elke echo was spannend en ik sleepte me door eerste 16 weken heen.. Maar het blijft goed gaan en nu 34 weken zwanger! Het komt dus goed, echt waar... Blijf erin geloven! Veel sterkte voor nu gewenst. 

Goed zo debje. Hout vertrouwen!!en fijn dat je dit met je vriend kan delen en hij lief is. Zo belangrijk! Hopelijk laat je lichaam het vruchtje snel los zodat je dit achter je kan laten en je je kan richten op de toekomst. Ik wens je een fijne kerst en een wondertje in 2019 toe!!

Terug
Bovenaan