2 mooie eitjes!!

hi hi,

vanmiddag mocht ik weer een keer naar het ziekenhuis.
Afgelopen dinsdag had ik al gezien dat er 2 eitjes in wording waren en allebei zijn ze mooi doorgegroeid.
Zo mooi, dat ik morgenvroeg mijn pregnyl mag zetten.
Ik mocht hem ook vanavond zetten, maar dan komt mijn eisprong zaterdagochtend.
En dat vond ik nou niet het meest ideale moment om te klussen met een zoon van 3 in een kamer naast de onze.....
Daarom zet ik de pregnyl morgenvroeg en dan heb ik zaterdagavond mijn eisprong.

Voor ons dus weer werk aan de winkel komend weekeinde!!!
en dan weer op dat ontzettend spannende wachtbankje!

Tot nu toe ziet het er weer goed uit, hopelijk blijft alles zo positief en eindigt dat lange wachten in positief nieuws.

Tot snel maar weer!!! Ik ga een paar kaarsjes aansteken! Voor mezelf en voor jullie allemaal.

Liefs,
mama Peet

Ik hoop van harte dat dit em dan mag zijn..... Goed nieuws dat je twee mooie eitjes hebt, dus goede kans toch?
Heel veel plezier zaterdag (vergeet nl ook niet te genieten, als dat nog lukt) en ik hoop erg met je mee dat het gaat lukken!!

liefs Kersensnoepje

Lieve Peet,
Wat spannend !!
Ik heb het idee dat je alweer snel een poging na de vorige mag ondernemen....
Geniet van zaterdagavond en laat dit vooral ook de zondag nog duren !
Toi toi, ik duim voor jullie !

Liefs, Jo

lieve mam peet,

wil je even suxes toe wensen.
vandaag het zetten van je pregnyl, altijd een extra spannend moment.
want daar leef je naar toe.
2 eitjes, mooi hoor.
en je weet, je hebt er maar 1 nodig.
suxes vandaag en morgen.
en daarna... wachten en hopen.

groetjes, jana.

Lieve Peet,

Geweldig hoor, 2 mooie eitjes!! Ik zal ook weer kaarsjes voor je branden en veel gaan duimen, hihi daar heb ik nu alle tijd voor... (zie mijn topic over echo...)

liefs van mij

hoi meiden,

Nou, de pregnyl zit er weer in.
Ik ben vanmorgen maar vroeg met mijn mannetje opgestaan, zodat hij me nog even kon helpen met het aanmaken van de pregnyl.
Dat vind ik echt een gedoe met die flesjes...
maar... Het is wederom gelukt. Lang leve de vaste mannenhand.
Het spuiten was zo gepiept en toen ben ik maar weer mijn bedje ingekropen.
Want om half 7 mijn dag al te laten beginnen vond ik wel errug vroeg.
Dat betekent wel dat ik morgenavond al vroeg op de avond mijn eisprong zal hebben, maar.............. dan maken we er maar een lang romantisch avondje van. hahahaha.

De hormonen zullen hun werk gaan doen en mijn eitjes laten springen en nou zijn wij weer aan de beurt....
I hope so dat alles goed zal gaan!

Tot snel
Liefs Peet

Hoi mama peet!

Ik kom af en toe nog even gluren hoe het met jou (en de rest van de oude garde) gaat. Klinkt goed dat je twee mooie eitjes hebt! Da's in ieder geval stap één!
Wat een drama met die verzekering.. ik kan je wel vertellen dat Menzis bij mij alles vergoed heeft. Alle hormonen dus voor 6 IUI pogingen (Menopur en Pregnyl)... ik moest ze wel voorschieten maar kreeg het geld altijd binnen een paar weken gestort. Ik weet dus alleen niet hoe het zit met andere hormoonbehandelingen (aangezien jij geen IUI doet) maar het zou wel een raar verhaal zijn als ze het dus niet zouden vergoeden? Alsof je inderdaad niet al genoeg aan je hoofd hebt...

Ik hoop dat je een 'vruchtbaar' weekend hebt haha en hopelijk tot snel weer op het zwanger forum!

Zet 'm op! Saartje

Terug
Bovenaan