2 mooie eitjes!!

Hoi Peet,

Ik wilde je even heel veel succes wensen met klussen, geniet ervan!
En dan breekt het GROTE wachten weer aan.... Nou, ik duim in elk geval voor een goed bericht! Sterkte ermee!

Liefs,

Ginger

he Peetje!!

Nou daar ben ik weer terug van even weggeweest ;-)
Ik heb op vakantie nog even stiekem op het forum gelezen aangezien we er een pc met internet hadden staan..hihihihi errug..
Maar ik ga super voor je duimen en hoop dat het deze ronde goed gaat....
Ik moet nu wachten op mijn duiveltjes want mijn provera is op.... dus maar even afwachten....

nou veel succes meid en tot snel!

xxx Niekje

Lieve Peet...
Ik hoop dat jullie vanavond een TOP prestatie hebben geleverd.
Altijd weer een beetje dubbel he, zo 'klussen' op commando ?
Ik vind dat toch vaak wel
Als het goed is heb ik vandaag gewoon weer mijn eisprong gehad dus ook wij hebben vandaag toch voor de zekerheid maar  'geklust'
Voor mij echter een hele kleine kans omdat ik geen behandeling heb deze maand (en de volgende maand ook nog niet)
Voor jou misschien de kans wat groter, tot nu toe ging bij jou alles nogal goed toch ?
Veel sterkte weer met wachten

Liefs, Jo

Hoi Meiden,

Ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel buikpijn gehad, dus ik wist dat mijn eitjes op knappen stonden.
Eigenlijk niet normaal wat een pijn dat bij mij geeft, maar daar zal ik het de volgende keer eens met mijn gyn. over gaan hebben.
De buikpijn ebt nu weg, dus dat is voor mij wel een teken dat de eitjes gesprongen zijn!

Wij hebben ons best gedaan en nou is het maar weer afwachten........
De komende weken zullen heel spannend zijn!
Ik ga maar hopen, duimen draaien en kaarsjes branden...
Komende week, de laatste drukke week op school en dan vakantie....
Die 2e wachtweek zal dus wel wat slopender worden, omdat ik dan niet hoef te werken en rust in mijn lijf krijg w.b. school.... Maar die lege plekjes zullen wel opgevuld worden met wachtbankjes stress... Denken jullie ook niet???

Jullie horen het wel weer.
Liefs,
mama peet

Terug
Bovenaan