2 streepjes zw test zwanger?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

don heb ik mijn nod heb net getest en zie een heel vaag streepje maar moet echt weg goed kijken kan dit of kan ik beter don nog een keer testen

liefs annieka

hallo!

streepje is streepje zeggen ze..dus zwanger hoor..

een tweede streepje verschijnt alleen als je het hormoon in je lichaam hebt.
Test voor de zekerheid later deze week nog eens en je zult zien dat het streepje duidelijker wordt omdat je dan meer hormoon aanmaakt.

grt zonneke

Hoi Annieka! "Een streepje is een streepje" wordt hier altijd gezegd.......
Omdat je donderdag pas je nod hebt, is de concentratie HcG in je urine misschien nog niet zo hoog, waardoor het streepje nog wat licht is. Maar....ik hoop dat ik je mag feliciteren met je zwangerschap! En ik zou voor alle zekerheid er donderdag nog een test tegen aan gooien....dan heb je echt duidelijkheid! Heeeeel veel succes!
Patricia

hoi   annieka,

ik zou   zeggen je   bent  zwanger!!
maar een   streepje is   een   streepje..dusss

maar   als   je   het   niet   verrouwd doe   je   donderdag   nog   een  testje..als   je   kan   wachten..hihi

welke   test gebruikte   je..eentje die je   al eerder   kan   gebruiken   dan   op   je   nod   dag??

liefs   en   ik duim   voor   je!   Maagd

hallo dames

ik gebruikte een goedkopere test van romed 2 soorten en ze geven allebij vage streepjes ik heb vandaag getest omdat ik na 11 dagen nog steets 2 dikke strepen op de ovu test had van clear blue mijn cyclus is 25 dagen ik vind het super spannend maar ben er nog niet gerust op.

liefs annieka

we kunnen het niet vaak genoeg zeggen: streep is streep.

Volgens mij moet je maar gaan geloven: JE BENT ZWANGER
Gefeliciteerd
En na ronde 13 ( toch??) mag het ook wel eens.
Super voor je
Carina

we kunnen het niet vaak genoeg zeggen: streep is streep.

Volgens mij moet je maar gaan geloven: JE BENT ZWANGER
Gefeliciteerd
En na ronde 13 ( toch??) mag het ook wel eens.
Super voor je
Carina

Terug
Bovenaan