2 streepjes zw test zwanger?

pff ik weet dat ik 2 streepjes had maar het was nog zo vaag en 4 dagen voor mijn nod wat overgens wel al kon met de test. kan het gewoon nog niet gelofen dat het zo is ben zo bang voor de zoveelste teleurstelling.

maargoed don gaat ik nog een keer testen en als het dan weer zo is gaat ik eerst test doen bij de dokter en als die dat ook zegt vraag ik gelijk een echo en als ik op de echo iets zie tja dan geloof ik het pas

sorry ben erg maar te vaak teleur gesteld

liefs annieka

pff ik weet dat ik 2 streepjes had maar het was nog zo vaag en 4 dagen voor mijn nod wat overgens wel al kon met de test. kan het gewoon nog niet gelofen dat het zo is ben zo bang voor de zoveelste teleurstelling.

maargoed don gaat ik nog een keer testen en als het dan weer zo is gaat ik eerst test doen bij de dokter en als die dat ook zegt vraag ik gelijk een echo en als ik op de echo iets zie tja dan geloof ik het pas

sorry ben erg maar te vaak teleur gesteld

liefs annieka

quote: annieka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2006 15:21:14'));

hallo dames

ik gebruikte een goedkopere test van romed 2 soorten en ze geven allebij vage streepjes ik heb vandaag getest omdat ik na 11 dagen nog steets 2 dikke strepen op de ovu test had van clear blue mijn cyclus is 25 dagen ik vind het super spannend maar ben er nog niet gerust op.

liefs annieka

hallo annieka,

ik heb hele slechte verhalen gehoord over de romed testen,zelfs mannen testen positief met die testen!! Dus weet niet of ze echt zo betrouwbaar zijn.

Dat van die ovutesten is overigens wel waar.
Als je nod nadert en je ovutest slaat positief uit is er een grote kans dat je zwanger bent.

Als ik jou was zou ik een clear blue test kopen.Die is zeker wel betrouwbaar.
Die met het plusje,niet de digitale,die schijnen weer minder gevoelig te zijn.

In ieder geval,ik teste met clear blue 2 dagen voor mijn nod positief en niet eens met ochtendurine!!

En daarbij twijfelde ik niet aan de uitslag.....ik ben zwanger!!!

succes!!

liefs Jacqueline

hoi jacqeuline

ik hoop maar dat je gelijk hebt wat betreft de ovu test deze gaf vandaag ook weer 2 vette strepen en heb don mijn nod maar heb ook maar een cyclus van 25 dagen   dus even afwachten die romed testen gebruik ik dus niet meer want na jou berichtje kreeg ik wel even een domper.

ik wacht het even af wel heb ik het iedee dat mijn baorsten meer aan wezig zijn en dat ik steekjes in mijn buik heb en elf dagen na mijn eisprong had ik vreselijke krampen in mijn buik eventjes maar.

ik wordt er gek van dus gaat lekker carnaval vieren en daarna weer testen als de rode duiveltjes nog niet zijn geweest.

liefs annieka

hoi hoi heb net ook getest met kruidvat test en ja hoor ZWANGER
en mijn nod is pas vrijdag dus je ziet tw el als je genoeg hcg in je hormonen hebt kan ie al positief zijn
groetjes bianca

Terug
Bovenaan