2 vraagjes

Hallo allemaal,

Ik heb 2 vragen en hoop dat iemand mij kan helpen.

1. Een kraampakket zit niet in mijn verzekeringspakket, waar kan ik een kraampakket halen?
Ben al bij de apotheek geweest maar die zeggen dat ze mij er niet aan kunnen helpen.

2. Ik slaap slecht (26 weken zwanger) Heb last van vervelende benen. Het doet niet zeer, maar kan ze gewoon niet stil houden. Iemand een oplossing?

Groetjes Miepje

http://www.stichting-restless-legs.org/patienteninfo/tabid/55/Default.aspx

k weet nie of je dr wat aan hebt.. ma dit is de vereniging dr voor..

oh jah.. en volgens mij moeten ze het gewoon bij de apotheek hebben.. en zo niet.. zoek op internet een lijst op met wat je moet hebben en haal het los..

liefs

Bij de etos en prenatal kun je alles los kopen.
Op deze site is vast wel een lijstje te vinden wat je nodig hebt.

Kraampakketten kan je geloof ik compleet bij Prenatal krijgen, maar ook bij thuiszorg winkels enzo.

Vast 1 tip... je hebt waarschijnlijk meer kraamverband nodig dan er in zo'n pakket zit! In elk geval wel bij een thuisbevalling of poliklinische bevalling. Als je in het zhuis moet blijven zal het wel genoeg zijn dat ene pak.

Hallo,

Volgens mij heb ik laatst kraampakketten gezien bij prenatal en bij etos (of andere drogist)

je benen... tja, erg lastig. Massage zou kunnen helpen, dan ontspannen je benen.

groetjes

voor het kraampakket geen idee je kunt wel alles los kopen bij een drogist of prenatal

ik had bij mijn drie vorige zwangerschappen ook last van mijn benen ik ben gaan slapen met een kussen onder het matras zodat je voeten hoger liggen en extra magnesium gaan slikken werkte voor mijn perfect en magnesium helpt ook tegen de krampen in benen

succes

Terug
Bovenaan