2 vraagjes

Volgens mij verkopen ze bij de prenatal kraampakketten en bij kruitvat enzo kun je alles los krijgen.
Voor je benen zou ik het matras aan de onderkant omhoog leggen, door kussens of handdoeken eronder te leggen. Wisseldouches wil ook weleens helpen om de doorbloeding te stimuleren.

ik werk in een apotheek en daar kun je gewoon een heel pakket kopen en als ze het niet op voorraad hebben, dan kunnen ze het binnen 1 dag in huis hebben, dus is misschien onwil van de assistente geweest? Of onwetendheid.

Ook kun je in de apotheek alles los kopen of laten bestellen. Dus ze hebben je niet goed voorgelicht!

Hallo Miepje,
Ik kreeg van de verloskundige de tip om Magnesium Balans van Bloem (gele verpakking) te gebruiken tegen de restless legs. heb het bij de DA gehaald en hielp binnen een paar dagen.
Verder is er van Weleda een verkoelende gel Voldoran of zoiets, maar dit hielp bij mij niet echt.

bij de prenatal heb je een kraampakket.
super handig, wel een tip koop extra zoogcompressen, en onderleggers, bij mij was het zo op en erg vervelend om dan iemand daarvoor naar de winkel te sturen.

succes.

Miepje,

Ik weet niet bij wie je verzekert bent maar ik kon halverwege mijn zwangerschap nog een module 'gezinsplanning' aanvinken. Kost iets van 1,50 per maand. Ik kreeg toen in de 7e maand een kraampakket thuis gestuurd met alles er op en er aan. Misschien kun je het dus alsnog regelen? En anders zijn de meeste spullen gewoon bij de drogisterij te verkrijgen hoor. Het belangrijkste zijn de watten, acohol (voor de thermometer vooral) en niet te vergeten: de super aantrekkelijke kraamverbanden! Koop daar gerust genoeg van want de meeste vrouwen hebben daar de eerste dagen flink wat van nodig.

Ik gebruikte voor mijn rusteloze benen Antistax. Heerlijk verkoelend spulletje. Ook gewoon bij de drogist te koop.

Succes er mee!

Terug
Bovenaan