2 vragen.....

nathalia drinkt ook heel veel (zeker wel een liter per dag)
maart heeft ook veel plasluiers. moet elk uur wel haar luier verschonen, anders lekt ze door hihihi
zweten doet ze daarin tegen weinig, alleen als ze slaapt.

die smetplekken kan je het beste insmeren met vaseline, blijft lekker vet, en duurt lang voordat het intrekt.
goed vet blijven houden.
nathalia had er soms last van toen ze net was geboren.

succes.

liefs, do

Hoi,

Hier ook volle plasluiers, het kan wel iets minder zijn maar er moet wel voldoende uit blijven komen, als je wat extra tussendoor laat drinken met dit weer kun je het beste water nemen en de sapjes op vaste tijdstippen geven anders raken ze daaraan gewend en is natuurlijk heel slecht voor de tanden(wist je natuurlijk...)
smet plekken heeft de mijne niet, ik zou dan in ieder geval iets kiezen van katoen met kort mouwtje zodat het zweet goed opgevangen wordt!

Gr MJ

Hallo,

je eerste probleem herken ik niet, de tweede wel.....
Bente heeft nu smetplekken in haar ellebogen en in de plooitjes op haar arm. Dit komt door de vakantie, ik ben vanmiddag even langs de apotheek gegaan en zij adviseerde me om het goed vet te houden en dan moet het over gaan. Ik heb het dus ingesmeerd met Lanette creme. Ik hoop dat het hierdoor beter gaat. Qua kleding moet je even kijken, Bente had in Spanje juist veel last van de warmte met een romper aan, terwijl ik juist dacht dat dat zou helpen. Uiteindelijk liep, nou ja zat hahaha, Bente de hele dag alleen in een luier of zwembroek.

Groetjes Danielle

Hallo,

Het laatste herken ik gelukkig niet.
Maar het vele drinken en minder plassen maar al te goed. Onze meid drinkt ook meer dan gemiddeld, zeker op een hele warme dag. Ze eet dan trouwens ook een stuk minder. Is natuurlijk wel logisch, als je veel drinkt heb je ook minder honger.
Ze plast wel in haar luier maar minder dan met 'normaal' weer. Als ze 's middags geslapen heeft is haar luier vaak droog. Maar na het avondeten is hij dan ook vaak supervol.

Ze heeft met het warme weer trouwens geen rompertjes aan, maar gewoon een onderhemdje en een onderbroekje. Dat is toch een stuk luchtiger dan een romper. En als het echt warm is rent ze achterom gewoon in haar ondergoed of zwembroek rond. Moet ik even naar de winkel gaat daar een luchtig jurkje over en klaar is kees.

Groetjes Anne

Laura drinkt meer dan een liter op een dag en de luiers zitten dus ook goed vol, vooral 's morgens omdat ze 's avonds voor het slapen gaan een halve liter (echt waar) sap drinkt. De luiers van de Kruidvat kunnen dit aan gelukkig. Voor het plekje zou ik naar de huisarts gaan, het moet namelijk niet groter worden en van sommige smeersels wordt het alleen maar erger.

Over het minder plassen, ik was zelf een keer op fietsvakantie, dronk en zweette de hele dag maar hoefde bijna niet te plassen, de rest van de groep ook niet. Weet niet of dit voor babies ook geldt.

Hoi hoi,

Over de hele dag door drinken aanbieden, doe ik al. Omdat ze anders helemaal niet drinkt! Mevrouwtje is niet zo'n drinker.
En als het echt warm is (dus niet zoals nu 20 graden, maar 25 graden) dan heeft ze geen romper aan, alleen een jurk of shirtje met broekje. Behalve thuis, daar loopt ze lekker in luier of naakt. (ze is een echt nudistje hoor hihi)
Die plasluiers zijn nog steeds heel weinig. Van de week hoefde ik pas tegen de avond haar luier te verschonen en dat was alleen omdat ze gepoept had! Verder is ze echt zichzelf, niet ziek ofzo.

Die smetplekjes worden wel minder. Je merkt het echt aan het weer. Zodra het warmer is, krijgt ze ze weer.

Bedankt voor alle tips.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan