2 weken over tijd; negatieve testen, 1 dag bloeding

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben bijna 2 weken over tijd. Ik had 4 juli ongesteld moeten worden. Inmiddels 3 testen gedaan (5, 7, 11 juli) en deze waren alle 3 negatief. </p><p>Nou kreeg ik afgelopen zaterdag een bloeding, ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar dit bleek achteraf 1 malig. </p><p>Iemand hier ervaring mee? Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? Ik heb verder niet echt klachten of kwaaltjes, behalve dat ik al een tijdje niet heel fit ben. (Verkouden en vermoeid)</p><p>Wel bezoeken we regelmatig festivals en nuttigen we het een en ander. Dit heeft nog nooit mijn cyclus beïnvloed, maar zou dit ook nog mogelijk kunnen zijn??</p><p> </p><p>In november is mijn spiraal verwijderd en mijn vriend en ik zijn in december gestopt met anticonceptie. We zijn niet actief bezig met zwanger worden, maar hebben de instelling 'we zien wel hoe het loopt'. </p><p> </p><p> </p>
 
Ha die insteek hadden wij ook, heerlijk! Ik heb al vaker gelezen van lijven die gek doen met cyclussen ineens, zonder aanleiding, maar je zou er ook niet verkeerd aan doen om nog eens te testen, met ochtendurine, het is je enige zekerheid. Volgens mij kunnen festival 'toebehoren' niet heel veel geks uithalen, zolang het af en toe is.. maar hoe dan ook, testen reageren op hormonen en die moeten genoeg aanwezig zijn voor een positieve uitslag, dus wie weet was het eerder nog te laag.. 
 
Hey! Bedankt voor je berichtje! Vanmorgen weer een test gedaan, ook deze was negatief. 
Ondanks onze 'we zien wel' insteek vind ik dit dan toch wel ineens spannend. Zou echt super leuk zijn als het wel zo is, maar die onduidelijkheid nu is echt rot!
 
Onduidelijkheid is het allerergste.. desnoods zou je naar de huisarts kunnen voor een bloedonderzoek, maar dat zou ik eerlijk gezegd niet zo snel doen. Uiteindelijk blijkt het immers vanzelf! Spannend wel..
 
Ik zelf heb inmiddels 2 cyclussen "overgeslagen". 54 dagen overtijd en 4 negatieve testen in mijn handen gehad. Nu niet meer aan het testen maar gewoon wachten op een menstruatie. En om de zoveel weken maar even een test ter bevestiging denk ik. Ik heb wel deze week bloed laten prikken om er zeker van te zijn dat er niks geks aan de hand is. Afwachten... 
 
Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld voor de zekerheid. Die zegt dat de testen betrouwbaar zijn en dat ik daar maar van uit moet gaan. Het kan zijn dat de hormonen van slag zijn door de hitte werd mij verteld.. 
Volgende week moet ik nog een keer testen en als die weer negatief is en ik het niet vertrouw, dan mag ik langs komen voor bloed prikken. 
Even afwachten dus... 
 
@abbyx en ik dacht dat mijn 10 dagen al lang was.... Pff moet er niet aan denken dat ik nog 44 dagen moet wachten.
Bij jou zo ineens na altijd een regelmatige cyclus? 
 
Hallo 
Ik ben nieuw hier en zag dit forum voorbij komen en jou verhaal sluit toch wel aan bij de mijne  ik snap er ook niet zoveel meer van!
Vorig jaar oktober gestopt met pil, daarna tijdje met condooms. Sinds mei niet meer. 
28 mei laatste keer ong geworden 
Normaal een cyclus van 35/36 dagen nu dus al 20 dagen 'overtijd'.
Toen in mei ook met ovulatietest gewerkt had netjes 2 weken voor de 28ste een positieve test. 
Nu 3 zwangerschaptesten gedaan alle 3 negatief
In de week dat ik ong had moeten worden 2/3 dagen onwijs veel en dunne afscheiding.. Had echt meerdere inleg kruisjes nodig.  2 dagen misselijk, duizeligheid, diarree.
Daarna alles weer over al verlies ik nog wel veel witte dunne afscheiding. En nog geen teken dat er een ong aanzit te komen, nu dus denk ik maar afwachten of 6 Aug mijn volgende menstruatie komt?
Ik dacht eerst late eisprong maar dan had ik ondertussen toch al wel ong moeten worden.. 
Liefs Gina
 
 
Terug
Bovenaan