2 weken over tijd; negatieve testen, 1 dag bloeding

Hallo,
Ik had een paar dagen voordat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden ineens allemaal dingen die erop wezen dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik was misselijk, veel plassen, eetbuien, mijn humeur dat ineens om kon slaan. Ik dacht echt dat ik zwanger was.. 
Nu dus 2,5 week over tijd. 4 negatieve testen, maar vind de onduidelijkheid nu het vervelends. Ik ga maar uit van wat de huisarts me zei, dat de testen betrouwbaar zijn en als die me dit vertellen, dat dit waarschijnlijk zo is.. 
 
Hè bah wat vervelend meiden die onzekerheid.
ik was vorige cyclus 6 dagen over tijd (10 maanden gestopt met de pil, altijd 25 a 28 dagen) gerekend vanaf 28 dagen, op dag 29 een test negatief en daarna niet meer getest want wou minimaal een week wakker. Toen uiteindelijk een hele zware en pijnlijke bloeding met stolsel dus denk een vroege mk. 
Ik ben ovu testen gaan doen om me cyclus even goed te weten aangezien wij er nog niet bewust mee bezig zijn maar als het gebeurd dan zouden we zeker een gat in de lucht springen! Echter heb ik 10 dagen getest en geen piek gehad. Iemand hiermee bekend? Ik heb dezelfde vaker gebruikt en ze werken altijd.
 
Als mijn cyclus gewoon is doorgegaan, zou ik eind volgende week weer ongesteld moeten worden. Aangezien ik komende week geen tijd en mogelijkheid heb om weer te testen/ naar de huisarts te gaan. Dit maar even afwschten.. 
 
Terug
Bovenaan