2 weken overtijd negatieve test

<p>Hallo dames</p><p>Ik ben nu 2 weken overtijd maar testen zijn negatief. verder heb ik wel last van vage klachten met name een hele opgezette, bolle buik s avonds terwijl ik normaal naar de wc kan haha als ik s morgens opsta is hij weer weg. af en toe voel ik me ineens beroerd en misselijk maar als ik dan wat eet gaat het wel weer. ik ben bij de ha geweest die zegt dat het kan zijn  dat ik mijn ongi oversla omdat ik keel ontsteking heb gehad. nu moet ik dus wachten tot volgende NOD als deze uitblijft moet ik terug komen voor bloedtest. Nu is mijn vraag of meerdere dit ook hebben of dat het bij iemand uit eindelijk toch ook positief was na meer dan 2 weken. wachten is zo slopend maar zit niets anders op </p><p> </p>
 
Ja, ik testte pas bij dag 52 positief! En ik was ook ziek geweest. Waarschijnlijk had ik gewoon een late ovulatie (of misschien 2 x ern ovulatie in een maand?) 
 
@Nimco bedankt voor je reactie er is dus nog hoop voor mij haha drug nergens op te hopen maar dit afwachten wordt wel echt vervelend.
 
Hallo, 
Ik ben nieuw hier. Begin juni gestopt met de pil en toen ongesteld geworden. Nu al 18 dagen over tijd. Ik heb normaal een cyclus van 30/32 dagen dus het is al langer. 2x getest maar beide negatief. Ik zit er over na te denken om naar de ha te gaan, maar weet niet of ze me al willen helpen omdat ik eigenlijk net met de pil gestopt ben. 
Je wordt er zo onzeker van. Je weet niet op welk moment de menstruatie begint en wanneer je weer kan gaan ‘proberen’
 
Ja ik wil je geen valse hoop geven,  maar er is zeker hoop ? ik was wel onregelmatig ongesteld,  maar niet heel erg. Succes!! ?
 
Hier ook een positief verhaal
- NOD +1 dag, negatieve test
- NOD +8 dagen negatieve test
- NOD + 15 dagen positieve test (vandaag)

Kan het nog niet geloven!
 
Hoi, ik wil je ook geen valse hoop geven, maar mochten je testen negatief blijven, vraag je huisarts dan om te testen op je schildklier. de reden dat ik hier aan denk is vanwege je keelonsteking.En verder regelt je schildklier een groot deel van je hormoonhuishouding wat ook de kans op zwangerschap verminderd en de kans op een miskraam vergroot.Verder hoop ik uiteraard wel dat je snel een positieve test hebt. Ik blijf voor je duimen,
 
Terug
Bovenaan