2 weken overtijd negatieve test

Hoi BossBess.Mijn partner en ik zijn ‘pas’ bezig vanaf Juni 2018.
op 15 Juni had ik de eerste dag van mijn ongesteldheid, en heb altijd een cycles van 28 dagen. ik moest ongesteld worden op 13 juli, echter blees dit uit. wij dachten op dat moment, nee joh! dat kan nooit zo snel.. ik heb vanaf dat moment getest, echter continue negatief
Ik voelde me wel zwanger, moe!! misselijk gevoelige borsten en de heletijd verkouden!  echter na 10 dagen overtijd nog steeds negatieve testen. vanaf dat moment begon ik ook in slaap te vallen op de bank na mijn werk, wat echt niets voor mij is.
Gisteren, 14 dagen overtijd.. ik zou nog èèn keer testen, anders zouden we as. Maandag de HA bellen..wat denk je ? POSITIEF.Wat ik wil aangeven is dat ik de zelfde ‘klachten’ ervaar als jouw.
Ik heb 14 dagen in een onzekerheid gezeten, ik voelde me gewoon echt zwanger! ik kan nog steeds niet geloven dat ik nu positief getest heb, terwijl ik al 14 dagen overtijd was. 
Blijf het proberen, ik lees steeds meer verhalen dat je pas na een hele tijd positief test.( de CB test gaf trouwens bij 10 dagen overtijd Niet Zwanger aan, en op dag 14 overtijd gaf de zelfde test Zwanger 2-3 aan. ) Raar hè Ik hoop op een positieve test bij je, laat je ons wat weten?liefs..A
 
Bedankt voor jullie reacties allemaal.het is vooral de onzekerheid die dit zo zwaar maakt mijn lichaam voelt niet als mijn lichaam maar nog steeds onzeker waar dit door komt. moet nu nog tot 10 augustus wachten helaas ? daarna terug naar de huisarts en krijg ik een bloed onderzoek. laatste tijd heel emotioneel omdat ik gewoon niet weet waar ik aan toe ben en het me frustreert probeer het zoveel mogelijk los te laten maar dat is ook moeilijk omdat je toch elke keer klachten hebt. gelukkig aan jullie reacties te lezen is er nog hoop ! bedankt daarvoor ? als ik meer weet zal ik dit zeker delen.
 
Terug
Bovenaan