2 weken vroeger dan eigen berekening

Ik heb inderdaad net gemaild. Gister deed ik heel luchtig over die 2 weken, maar nu denk ik echt; dat houd ik zo niet vol.. Hopelijk mag ik volgende week al terugkomen en dan zien we hopelijk meer! 
Wat fijn dat jullie in ieder geval die beginnende hartactiviteit hebben gezien! Wanneer zou je nu zijn uitgerekend?  

Heel goed Lieke, onzekerheid is echt niks! En je wil zo snel mogelijk weer met een schone lei beginnen als het niet goed blijkt te zijn. 
Ik heb gek genoeg helemaal geen bloedverlies meer en voel me meer zwanger dan vorige week... Maar misschien hou ik mezelf voor de gek.

Fijn om te horen dat het, mocht het mis gaan, ook snel weer goed kan komen :)

En is het gelukt om een afspraak voor volgende week te maken? Anders kan je altijd nog vragen of ze bloed willen prikken, dat moet dan na 2 of 3 dagen nog een keer. Kunnen ze in ieder geval zien of het is verdubbeld.
Ik ben nu 31 januari uitgerekend.

Hoi meiden!
Ik heb ook een gekke vraag.. 
Ik heb een paar weken geleden de intake gesprek gehad.daar zou ook de 8weekse echo gemaakt worden.door een mis communicatie kon de vrouw van de intake geen officiele echo maken maar wou ze het toch voor me proberen.
Heb een mooi beeld gezien en de kleine was aardig gegroeid.Ik had wel een volle blaas tijdens de echo.
Vervolgens mocht ik de dag daarna bij de vk een betere echo laten maken i.v.m. het misverstand.. ik kwam daar..maar met een lege blaas.. het plaatje was niet zo mooi ..sterker nog..het was heel anders en veel kleiner dan de dag daarvoor. en de zwangerschap ging ineens een week terug! 
Nu mijn vraag... kan een volle of lege blaas invloed hebben op de meting?
Alvast bedankt! :)

Terug
Bovenaan