2 x curettage

hoi astrid, hier nog even een kort berichtje van mij. Ik had ook van de week een geluksoogje uit turkije gehad
maar helaas is hij na twee dagen gedragen te hebben STUK. Dat zal toch geen pech brengen? Ik ben niet bijgelovig hoor, maar toch had ik zoiets van shit!
Dat wilde ik je nog even melden
doeiii diaan

Hoi Diaan,

Ik ben ook ongesteld geworden afgelopen donderdag! Was er ontzettend blij mee. Moet nu a.s. vrijdag weer op controle bij de gyneacoloog want ik wil niet het risico lopen dat, mocht ik weer snel zwanger worden en ik moet nog op controle, het weer niet goed is en ik weer mijn vruchtje krijt raak. Al met al weer erg spannend en positief. fijn dat het bij jou zo goed loopt.
Geluksoogjes brengen alleen maar geluk, nooit pech. Jammer dat 'ie stuk is.
Mijn oogje kan dubbel werken, voor mij en voor jou!

hoi astrid,
Ik blijf ook onder controle bij de gyneacoloog, maar dat is ook omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Dus vanaf het moment dat ik thuis een test doe en die is positief moet ik gelijk naar het ziekenhuis voor een echo, elke week weer totdat ik naar de verloskundige mag. en dat is met 3 maanden.zo ging het ook de laatste keer dat ik zwanger was. De kraamvisite is goed verlopen(heb geen traan gelaten) maar ik vond het best wel moeilijk.
Ik wens je veel succes vrijdag!
Ik hoor weer van je,
groetjes diaan

Hoi Diaan,

Het was prima bij de gyn! Alles mooi zoals het moet zijn. Zielsgelukkig zijn we. Deze week ovuleer ik dus ik ben heel "opgewonden". Ik hou je op de hoogte. Zullen we gewoon gaan emailen en niet meer hier? Mijn email adres is kalkeren@iae.nl

Hoe gaat het bij jou?

Hoi Diaan,

Het is nu allemaal goed! Fijn he?'
Deze week ovuleer ik ook nog eens dus wie weet! Ben weer helemaal gelukkig.
Ik geef je mijn email thuis zodat we elkaar niet kwijt raken als ze iets met het forum doen: kalkeren@iae.nl

Hoe is het met jou?

Terug
Bovenaan