20 echo weken gehad vandaag! Wat een mooie dag!

Hoi Meiden,

Nou ik was best wel een beetje zenuwachtig vandaag. En die kleine in de buik ook. Vanmorgen om 5 uur werd ik al een uur wakker geschopt, om er volgens om 6 uur alvast maar uit te gaan. Om half 9 vanmorgen hebben we de 20 weken echo gehad. Wat fijn om na 9 weken je kindje weer te kunnen zien. En zover de echoscopist het kon zien ziet alles er goed uit. Niertjes, longetjes, 4 kamertjes van het hartje ik vroeg honderd uit! haha
Mijn mannetje en ik waren zo trots en blij dat we onszelf daarna op een super grote zeeuwse bolus hebben getrakteerd. Daarna ben ik nog gaan shoppen en mijn mannetje moest helaas weer naar zijn werk. En ik heb me aardig in gestoken, zijn immers nog maar net over de helft en vind het toch wel leuk om eens te kunnen varieeren. Ik ga nu nog even om nieuwe laarzen en ik ben winterklaar!

Tot babbels,

liefs Janne van Krukel!

Fijn dat alles goed was janne! Kun je lekker ervan genieten! Leuk he nieuwe dingetjes kopen! Dan voel je jezelf weer als nieuw! Ik heb vanmorgen ook lekker mijn best gedaan! Ben naar babydump geweest en heb even voor 600 euro ingeslagen! Hellup!!! Inclusief een leuk sjiek nieuw shirtje voor mezelf! Vanavond nog even naar de kapper en dan ben ik ook weer als nieuw! Heerlijk!!

Liefs Janne van Senne :D

Fijn dat alles goed was. Kan je lekker helemaal genieten hè....en dan ook nog eens omdat het vandaag zo'n mooi weer is!
Weet je trouwens wat het wordt of is het voor jullie een verassing?

@ janne van senne: oho 600 euro ;) Lekker hé, zo kunnen winkelen.

Hoi meiden,

Ooke allemaal online toevallig! ahaha

Heerlijk geld moet rollen zeg ik atijd! (ik die heel lang gespaard heb en zuinig is geweest, tsja daar is nu verandering in gekomen haha)
Ik wil ook nog naar Babydump! whaaa nog een babydoos halen haha! Heeerlijk geshopt dus Janne! Wat heb je gekocht daar??

Dittie: We weten niet wat het wordt, de echoscopist wel! We werden wel heeel nieuwsgierig, maar willen het heel romantisch en spannend nog niet weten. Des te groter is straks de verassing en kan iedereen nog lekker gissen, zonder dat wij ons mond voorbij praten!

Enjoy the sun! doeeg liefs Krukelende Janne!

Hoi Meiden!

Geld moet rollen zeg ik altijd! haha (ik die net maanden heel zuinig is geweest) Wat ontzettend leuk, babydump! daar wil ik ook nog heen! HEb je die babydoos daar ook nog meer genomen? En wat heb je er verder nog gekocht?

We weten niet wat het is! Die echoscopist wel, maar wij hebben onze ogen even dicht gedaan! haha. We houden het romantisch spannend, zodat iedereen nog heerlijk kan gissen wat het wordt, zonder dat wij ons mond voorbij praten! Ben wel heeel nieuwsgierig maar ja nu kunnen we er toch niet meer achter komen.
Gaan jullie nog zo'n 2,3,4 D echo laten doen?

Enjoy the Sun!

Groetjes van krukelende Janne!

Hoi Meiden!

Geld moet rollen zeg ik altijd! haha (ik die net maanden heel zuinig is geweest) Wat ontzettend leuk, babydump! daar wil ik ook nog heen! HEb je die babydoos daar ook nog meer genomen? En wat heb je er verder nog gekocht?

We weten niet wat het is! Die echoscopist wel, maar wij hebben onze ogen even dicht gedaan! haha. We houden het romantisch spannend, zodat iedereen nog heerlijk kan gissen wat het wordt, zonder dat wij ons mond voorbij praten! Ben wel heeel nieuwsgierig maar ja nu kunnen we er toch niet meer achter komen.
Gaan jullie nog zo'n 2,3,4 D echo laten doen?

Enjoy the Sun!

Groetjes van krukelende Janne!

Oeps ik dacht dat mijn berichtje verdwenen was dus had m ongeveer nog een keer hetzelfde gestuurd oeps! nou ja de kern is duidelijk he van mijn verhaal!

liefs

Haha ja de kern is duidelijk! Wij willen ook niet weten wat het word, maar nu zou het zo makkelijk wezen soms!

Ok komt ie:
nieuwe box
meerijdplankje voor de oudste met een krukje erop
broekje shirtje en mutsje voor de kleine met i'm so cute!:D
deken voor in het ledikant
waskussenhoes 2x
boxkleed
2 nieuwe shirtjes voor mezelf
uuuuuuhhhh...:p

Besteld:
een wiegje
voetenzak bugaboo d grijs, is makkelijk kan overal bij!

dus wel even een flinke uitgave!

Janne is er bij jou een babydump in de buurt of moet je naar Roosendaal?

Liefs!

Terug
Bovenaan